جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بورس ایران | saeedkhobpanah
۲۲:۰۱:۵۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#پترول یه پراید شده 1.2 میلیارد تومن. فرضا یکی طی این چند سال اخیر پرایدشو فروخته بوده و بجاش پترول خریده بود، الان پترولو بفروشه، میتونه دو جفت لاستیک گلدستون پراید بخره با پولش. منظورم اینه این سهما دیگه خیلی مفتن و قرار نیست این مفتی تا ابد بمونه و همینجور ادامه پیدا کنه. حالا جالبیش اینه طرف پرایدشو احتمالا فروخته بود که با پولش توی بورس سود کنه بلکه خونه بخره😵‍💫

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار