#پترول یه پراید شده 1.2 میلیارد تومن. فرضا یکی طی این چند سال اخیر پرایدشو فروخته بوده و بجاش پترول خریده بود، الان پترولو بفروشه، میتونه دو جفت لاستیک گلدستون پراید بخره با پولش. منظورم اینه این سهما دیگه خیلی مفتن و قرار نیست این مفتی تا ابد بمونه و همینجور ادامه پیدا کنه. حالا جالبیش اینه طرف پرایدشو احتمالا فروخته بود که با پولش توی بورس سود کنه بلکه خونه بخره😵💫
-
شهریار
#وسدید در مرحله گروهی ، مسابقات زیبا نیستند زیرا در این مرحله قدرت تیم ها ، برابر و متوازن نیست در مرحله حذفی ، نرم نرمک قدرت ها توازن میابند و حاصل این برابری نسبی ، جذابیت بیشتر بازی هاست
-
سادات
#شاوان چندماه دیگه بستس این سهم!!؟یکی نیست بداد سهامداران مظلوم شاوان برسه ترقی که نداشتی این همه سال سهامداری من !!! اون ب ی پ در مادرم تورو هدف گرفت:(
-
شهریار
#وسدید گویا دوستان همه خواب هستند یا فوتبال می بینند
-
عاشقانه ها
کارما یعنی من یادم میره تو یادت میره ولی زندگی یدونه میزنه تو دهنت که دیگه یادت نره
-
كاوه اقبالي
#خکاوه با سلام و عرض ادب خدمت سهامداران شرکت سایپا دیزل بنده دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت در حال پژوهش با موضوع «بررسی عوامل موثر بر ریسک پذیری مالی سهامداران شرکت سایپا دیزل» هستم. در صورت امکان لطفاً چند دقیقه زمان بگذارید و پرسشنامه زیر را تکمیل بفرمایید. تکمیل پرسشنامه حدود 3 تا 5 دقیقه زمان می برد و پاسخ ها کاملاً محرمانه بوده و صرفاً برای اهداف علمی استفاده خواهد شد. پیشاپیش از همکاری ارزشمند شما سپاسگزارم. لینک پرسشنامه: https://B2n.ir/Saipadiesel_porseshnameh
-
شهریار
#وسدید انشالله ، روزهای پیش رو روزهای خوبی برای ایران باشد
-
سوالف بيض 🙂😂
ودی اصور بس مالی خلق
-
كاوه اقبالي
با سلام و عرض ادب خدمت سهامداران شرکت سایپا دیزل بنده دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت در حال پژوهش با موضوع «بررسی عوامل موثر بر ریسک پذیری مالی سهامداران شرکت سایپا دیزل» هستم. در صورت امکان لطفاً چند دقیقه زمان بگذارید و پرسشنامه زیر را تکمیل بفرمایید. تکمیل پرسشنامه حدود 3 تا 5 دقیقه زمان می برد و پاسخ ها کاملاً محرمانه بوده و صرفاً برای اهداف علمی استفاده خواهد شد. پیشاپیش از همکاری ارزشمند شما سپاسگزارم. لینک پرسشنامه: https://B2n.ir/Saipadiesel_porseshnameh
-
فرزاد
#کرماشا دوستان فاز 2 کرماشا در چه مرحله ای هست لطفا توضیح مناسب بدید اشنا بشیم بزودی من از لردگان کامل خارج میشم میخام هرچی لردگانه تبدیل به کرماشا کنم
-
شهریار
#وسدید من دقت کردم در معاملات ، طرف مقابل با این ذهنیت میاد که تمام سود ، منحصرا برای اون باشد