جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| asaeid
۲۲:۵۳:۵۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

وبملت روند بانک ملت در چند سال گذشته نشون میده که این نماد در سال دوبار رشد می کند.کلا بورس دو مرحله رشد در سال داره:رشد پاییزه از مهر تا اواخر اذر و رشد بهاره از اسفند تا تیر.وبملت هیچوقت رشدهای شارپ نداره.اما با دیسپلینه.الان هم به انتهای رشد بهاره نزدیک شده.معمولا بعد از مجمع سالیانه همیشه نزولی و این نزول در مرداد و شهریور شتاب بیشتری میگیره.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار