جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مجتبی | mojtaba460
۲۱:۰۵:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

شبندر باسلام، جسارت نباشه خدمت شما عزیزان، ایا با این تورم موجود ارزش سهام بنظر مسولان از رشد بسیار خوبی بهره مند شده ؟ اگر شبندر هر سهمی به 20 هزارتومان باشد یعنی سهامدار میتونه از هزینه های زندگی بر بیاد ، بنده 5 کلاس سواد دارم اهل تحلیل و تفسیر نیستم اما با این شرایط که یه خودرو نیسان شده 2میلیارد باید سهام هم 300 درصد رشد کنه،

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار