جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
معامله گر بنیادی | moamelegar_bonyadi
۲۱:۳۱:۰۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#پکرمان ، یمدت جزو سهام های خوب و بنیادی بود و همراه پکویر بازدهی خوبی روشون گرفته بودیم اما در حال حاضر گرون هست و مناسب نیست

فالورها 2038
تاثیر (Imp) 316.0
بازدید 316
تعامل (Eng) 9.0
لیست اخبار