🟢حمایت ها از بازار سهام ادامه خواهد داشت؟ / انتظار تداوم سبزپوشی بازار سرمایه / پیش بینی بورس در هفته اتی ✅سهیلا نقی پور - کارشناس بازار سرمایه ✅بازار سهام در هفته جاری پس از یک رالی صعودی قابل توجه که شاخص کل را به کانال 5 میلیون و 240 هزار واحدی رسانده بود، با افزایش فشار عرضه مواجه گردید. ✅ این وضعیت که عمدتاً ناشی از شناسایی سود توسط سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی و همچنین ابهامات کوتاه مدت در برخی نمادهای شاخص ساز بود، منجر به شکل گیری روزهای پرنوسان و عرضه محور در بازار گردید. حمایت های چشم گیر از بازار سرمایه ✅با این حال، حمایت های چشمگیر در کف قیمتی و گزارش های مثبت از عملکرد شرکت ها تا حدودی از شدت افت کاسته و بازار را در وضعیت تعادل نسبی نگه داشت. ✅با نگاهی به هفته پیش رو، انتظار می رود بازار فاز نوسانی خود را ادامه دهد. محدوده مقاومتی 5 میلیون و 240 هزار واحدی و حمایت کلیدی 4 میلیون و 960 هزار واحدی، به عنوان مرزهای اصلی شاخص کل ترسیم می شوند. تداوم صعود بازار منوط به ثبات فضای سیاسی ✅ تداوم روند فعلی وابسته به ورود نقدینگی جدید و کاهش هیجانات منفی است. شایان ذکر است که این پیش بینی مبتنی بر ثبات نسبی فضای سیاسی و نظامی کشور است؛ در غیر این صورت، هرگونه رویداد غیرمترقبه در این حوزه می تواند ضمن افزایش تلاطم، سناریوهای فعلی را باطل نماید. ✍️روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران 📞 021-88885561 🆔@TehranMaskanCo #سرمایه گذاری_مسکن_تهران #ثتران #بازار_سرمایه #پیش_بینی_بازار
-
گشان گشان حتی 10000 برابر هم بشه ، اون قسمت ظلم 14ساله بهیچ عنوان فراموش نخواهد شد … دلیلش گذشت حداقل 1/4 عمر …با استرس و زجر و….
-
روهان
خودرو با این دامنه نوسان خودرو باید پنج سال صف خرید باشه تا جبران عقب افتادگی ها از شاخص بشه
-
ببینید وساپا تو بهترین نقطه هست دایی، حتما بررسی کنید، ضرر نداره
-
احسان
#شپلی سلام پیش بینی شپلی تا عید باستانی نوروز خواسته خیلی عزیزان است. اساتید فن یه تحلیل ساده و جامع از شپل داشته باشید . سپاس می گزارریم.
-
علیرضا تیز بین
ثامید از جامانده ترین سهامهای بازار با اختلاف فراوان ثامید هست خریدهای تدبیر و حمایت از سهم نوید روزهای خوبی رورقم خواهد زد.
-
وساپا الماس بورس
-
علیرضا تیز بین
دی سلام خدمت سهامداران صبور🍀 بانک دی.☘️P/E 🍀بانک دی🍀 رسید به 2/45که در بین تمام بانکها بهترین عملکرد رو داشته پله اول میریم برای 400 تومان. فنر دی برای جهش خیلی فشرده شده. علی تیزبین ✌️✌️
-
مصطفی بهزاددی
شمواد دوستان کسی اطلاعی از رفتن به بازار اصلی سهم ندارید؟
-
فملی بورس کم کم داره به انتهای رشد بهاره نزدیک میشه و فملی هم به سقف های امسال خود رسیده.بعیده خیلی بخواد رشد کنه.در واقع رشدش کرده.هلدرها با سهم می مونند و بعد از افزایش سرمایه و مجمع سالیانه دوباره در کف سال اضافه می کنند و نوسانگیرهای حرفه ای هم خروج و در زمان مناسب دوباره ورود.
-
Hasankasra36
#کسرا #خودرو #خساپا امام صادق(ع) درباره ثواب گریه بر ثارالله فرمودند: ای مسمع! گریه بر احوالات حسین(ع) سبب می شود که ملک الموت بر تو مهربان تر از مادر شود السّلام عَلیَ الحُسَین (ع ) وعَلی عَلِِِّیِ ابن الحُسَین (ع ) وعَلی اوْلادِ الحُسَین (ع ) و عَلی اَصحابِ الحُسَین (ع ) شهادت اغاز راه شفاعت است ای مولای و صاحب ما کشور اسلامی ایران را در جنگ اقتصادی در برابردشمنان الله پیروز گردان 🕋🇮🇷💌 شهادت امام حسین علیه السلام و اهل بیت و یاران وفادارش بر امت اسلامی ایران تسلیت باد