#وبملت در پاسخ به سوال: چرا علیرغم افزایش سود بانکی پس از برجام . . . مباحث علمی و به خصوص تکنیکال چندان در بورس ایران معنا و مفهوم ندارد. همچنانکه اثر اخبار و تحولات سیاسی پیرامون ایران بر کل اقتصاد و به خصوص بر بورس بیشتر است. در عین حال و در اینخصوص در پاسخ به سوال به نظرم از دو موضوع نمی توان چشم پوشی کرد: 1- کاهش انتظارات تورمی حاصل از برجام 2- از انجاییکه اساس بورس خرید و فروش فرصتهای اتی است، تحلیل کلیت بازار در ان زمان این بود که تاثیر "افزایش نرخ بهره بانکی" به مراتب کمتر از "کاهش انتظارات تورمی" در ارزش بازار سهام بانکی خواهد بود. و البته سایر تحولات تاثرگذار در سه ماهه پایانی سال 94 باعث شد سهام بانکی چندان تاثیر مورد انتظار از برجام را به خود نبیند. موفق و پیروز باشید
-
یزدان ابراهیمی
#وبملت //
-
اهرم قطعا تو شرایط صعود سود بانکی با ارزش رشد سهام برابر نیست هر عقل سلیمی میدونه پول تو بانک بیهوده اس
-
یزدان ابراهیمی
#وامید //
-
یزدان ابراهیمی
#میدکو //
-
علی کاظمی
ثشاهد اگر شما با روش های غیبی و شعبده بازی تو این سهم سود می کنید به بقیه هم یاد بدید
-
فاطمه
#شاوان
-
علی کاظمی
ثشاهد دیگه همه دارن می بینند ارزش پولشون تو این سهم به چه فلاکتی افتاده
-
بای
شسپا احتمالا شسپا در عرضه اولیه هلدینگ پتروشیمی تابان فردا شرکت کنه
-
خساپا #خساپا یه رشد قابل توجهی نسبت به سایر خودرویی ها داره خساپا رو امسال بالای 400 تومن خواهید دید.
-
.Behnam Khodaverdi
وپارس هر چقدر بررسی میکنم ، نسبت به بانکی ها که هیچ ، چارتش خیلی عقبه ، نسبت به شاخص کل هم جا مونده ، حداقل قیمت الان باید 280 می بود ، هرچند اگر با شاخص کل حرکت می کرد باید 500 می بود ، در صورت اصلاح شاخص کل ، اصلاح چندانی نخواهد داشت ، همین که شاخص برگرده این باید تبدیل به سرخطی بشه ، هر سهم کوچکی هم که بررسی می کنی موج هاش الان تکمیله ، به غیر این وپارس اهداف ، 280 یک اصلاح ریز ، 500