جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| karbar2255
۱۷:۵۷:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

چکاپا پتروشیمی ها اگه اسیب دیدن حقوقیشون خوب حمایت میکنن ازسهمشون وافشای الف وبا مثبت 50درصدبه بالا بازش میکنن نه که مث این سهمه سرطانی درکف قیمتش حقوقیش عرضه میکندواجازه ی رشد به سهم نمیدهدمن نزدیک 3میلیون سهم دارم اگه مجددا به 50تومن برسد 10میلیون دیگه اضاف میکنم انتقادمنوامسالم دلیل برفروش سهم نیست که بیاییم ازسهم انتقادکنیم ازعملکردخیلی ضعیف مدیریت وحقوقیش وعواملش عنوان میشه که سهامدارانش رو درکف قیمت وبعداز7سال ریزش قیمتش اذیت میکنن چی انتظاردارین بیاییم ازسهم گل وبلبل بگیم سهم زمانی حمایت میشه که رشدچشمگیری داشته باشه دراین سهمه درپیتی که مدام درجا زدن است هرکی دوس داره بیاداین سهمو بخره اگه سرمایش براش بی ارزش است ماهاکه موندیم بودونبوداین سهم برامون فرقی ندارد

لیست اخبار