چکاپا پتروشیمی ها اگه اسیب دیدن حقوقیشون خوب حمایت میکنن ازسهمشون وافشای الف وبا مثبت 50درصدبه بالا بازش میکنن نه که مث این سهمه سرطانی درکف قیمتش حقوقیش عرضه میکندواجازه ی رشد به سهم نمیدهدمن نزدیک 3میلیون سهم دارم اگه مجددا به 50تومن برسد 10میلیون دیگه اضاف میکنم انتقادمنوامسالم دلیل برفروش سهم نیست که بیاییم ازسهم انتقادکنیم ازعملکردخیلی ضعیف مدیریت وحقوقیش وعواملش عنوان میشه که سهامدارانش رو درکف قیمت وبعداز7سال ریزش قیمتش اذیت میکنن چی انتظاردارین بیاییم ازسهم گل وبلبل بگیم سهم زمانی حمایت میشه که رشدچشمگیری داشته باشه دراین سهمه درپیتی که مدام درجا زدن است هرکی دوس داره بیاداین سهمو بخره اگه سرمایش براش بی ارزش است ماهاکه موندیم بودونبوداین سهم برامون فرقی ندارد
-
سکارون بهترین سهمی که من در پرتفوی دارم
-
reza_1111
#خاور با سلام به همه عزیزان و عرض تسلیت ایام محرم، سود اعلامی 1404 که مبلغ 121 ریال میباشد، شوکه کننده است. سه سال قبل ان، خاور با تولید 17000 ماشین و با جمع قیمت فروش حدودا 42 همت، سودی معادل 790 ریال بابت هر سهم بدست اورد. حالا با تولید فقط 12000 ماشین، جمع قیمت فروش بیش از 45 همت شده. یعنی با استفاده بسیار کمتر قطعات و سرمایه، پول بسیار بیشتری بدست اورده. البته با توجه به افزایش چند باره قیمت ماشینها، این موضوع کاملا قابل پیش بینی و قابل انتظار بود. چیزی که قابل انتظار و منطقی به نظر می رسد سودی در حدود 1500 تا 1800 ریال برای هر سهم است (علارغم بهانه هایی مثل افزایش حقوق و قیمت اب و برق، چون این افزایش ها در مقابل افزایش درامد اصلا اعداد مهمی نیستند). من خود عاشق خاور و سهامدار خاور هستم و می مانم، و فقط برای مقایسه و نه تبلیغ عرض میکنم، شرکتی مثل شپدیس، با فروش کمی بالاتر از خاور، یعنی چیزی حدود 65 همت، سودی معادل 49000 ریال بابت هر سهم بدست اورده. حالا ما این عدد 121 ریال را با چه قاعده و استدلالی باید قبول کنیم، این واقعا باور نکردنی است. با چه حساب و کتابی، بابت 45.7 همت فروش 1.3 همت سود بدست اورده اند انهم با اینهمه افزایش قیمت ماشینهای تولیدی. یعنی بجای 50 تا 60 درصد سود که بخاطر افزایش قیمت ها اتفاق افتاده، اینها فقط 2.8 درصد سود ساخته اند. قیمت سهم که بصورت غیر قابل باوری به پایین کشیده شده و حال اینهم اعلام سود هر سهم. سهامداران محترم لطفا جویای ح ق وق خودتان باشید.
-
آراد
#فاسمین گزارش حسابرسی شده در کدال موجود می باشد
-
Khatereh Roshan
وساپا حدود300سود میسازه
-
روح اله افشار
فزر سفندماه که من با سود نقدی فزر ، رفتم فملی 1300 تومنی اضافه کردم ، خودمم باورم نمی شد در عرض 3 4 ماه ، 75 درصد ازش سود بگیرم ازش🧿🤚 بله ، بعضی وقتا ، خیلی زود دیر میشه🚨🏃♂️ من ، از الان تا شهریور رو زمان مناسب خرید پله ای و اضافه کردن فزر ، فملی و سپرده نقره می دونم ، نه زمان خروج🚨🤚 لطفا ، شما طبق تحلیل خودتون معامله بفرمایید🤚
-
mehdipour2000
#فراور قلک خوب حدضرر 410
-
Amir000111 Amiri
ثفارس میدونم همه مخالفین.امیدوارم اشتباه تحلیل کنم.از حجم بنیاد ومارکت روند نزولی و زیر ابر ایچیموکو و..بنظر من هدف اول اصلاح تا حوالی هزارتومنه..بعد از اون اگه روند نزولیش شکسته نشه هر 200 تومن کاهش یه حمایته تا حوالی 400 و 450 تومن..هر جا این روند نزولی شکست و رنج شد احتمال رشد خوب داره..من تکنیکالی بررسی کردم ممکنه اشتباه کنم.قصدم منفی گویی نیس.فقط تحلیل شخصیه
-
ثفارس حداقل 600 رو میبینه پله اول
-
ادم dd
تپسی 4 ماهه بسته اس او زمانی که بورس رشد عالی داشت حالا دیدن منفی شده می خوان باز کن نکنه سهام دار خرد سود کنه…
-
RezaShah3
#ددانا امیدوارم شرکت داروسازی دانا طبق قول داده شده در کدال، سود مجمع سالیانه رو فردا پنجم تیرماه به حساب سهامداران واریز کنه