فسوژ فسوژ فقط یه زمین خالیه با یه دفتر اجاره ای نه تولیدی وجود داره و نه صادراتی یه سهم تو خالیه
-
فملی مس جهانی رو به بالاست
-
sajad.slm00
فزر دقیقا من میخوام بفهمم انس طلا چی هست که از طلا طلاتره؟ انس طلا چرا باید از طلا طلاتره باشه😅
-
دی تبریک میگم به سهامداران دی بالاخره بعد از سالها p/e بانک دی از منفی به مثبت اصلاح شد که این مسیله از چند تا افشا الف هم بهتر هست به امید خدا و حمایت مدیران بانک قیمت نماد بزودی به جایگاه واقعیش برسه
-
Khatereh Roshan
فزر برخی ازافراد فزر را باصندوق طلا اشتباه گرفتن فزر تنهاشرکت تولید کننده طلاو نقره دربورس است وسودخودرا ازتولید داردو هم سود خودرا از افزایش قیمت طلاو نقره 3400سود امسال فزر فعلا30هزار
-
وساپا را بررسی کنید ضرر نداره!!
-
والبر برای همین هست یه هفته قفل صف فروش بوده؟ مث فملی که یه روزصف فروش باشه 20روزهم فرصت خرید نمیده بحرحال خریداین سهم در150تومن ارزش دارد
-
Khatereh Roshan
فزر 4003 انس
-
وبملت 140 را هفته اینده رد خواهد کرد ..
-
⋆˚࿔𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒄𝒍𝒐𝒕𝒉𝒆𝒔⋆˚࿔
𓆱𔒝 690 ✅ #موجود سفار ش @palolololol ↝ !! heXen !! https://t.me/heXencrafts
-
SilFira
𓆱𔒝 690 ✅ #موجود سفار ش @palolololol ↝ !! heXen !! https://t.me/heXencrafts