#خاور سود دهی سهام پتروشیمی قابل مقایسه با سهام خودرو سازی نیست چون فساد درونشون کمتره اقازاده کناره رانت کمتره اگه شپدیش یا شبندر یا نوری 45 همت فروش زده بودن لااقل 250تومان سود به سهم ار میدادن
-
Khatereh Roshan
شبصیر تاریخ مجمع یکشنبه 7تیر سه شنبه تاریخ بازگشایی
-
mohammad 7890 m
خساپا تایم هفتگی سیگنال خرید داده عالی فقط باید فروشنده نباشیم
-
دپارتمان بورس
بررسی P/E تحلیلی #پالایشگاهی 🔰 #شراز 2/32 #شبریز 2/64 #شتران 3 #شپنا 3/2 #شبندر 3/3 🗓1405/04/04 @departeman_ir
-
ققنوس
#وامید اکنون که فروش حق تقدم ها تمام شده نوبت رشد سهم فرا رسیده است
-
Amir000111 Amiri
ثشاهد من تو کدال هستم.دقیق تاریخ و اسم گزارش رو بگو تا بررسی کنم
-
شپنا شپنا بهترین سهام بازار…الان در این فکریم شنبه صف 3 میلیاردی میبینیم یا 4 میلیاردی…
-
Iran_jan
#اروند ولی کماکان یک چیزی در اروند منو ناراحت کرده و اون هم گزارش ضعیف فصلی زمستان 1404هست اگر از دوستان کسی می تونه توضیح بده سپاسگزار خواهم بود
-
اتفاقیه خراسان شمالی
📌افزایش 71 درصدی زیان خالص شستا براساس صورت مالی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، زیان خالص این شرکت (شرکت اصلی) از حدود 2/3 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه سال 1403 با رشد 71 درصدی به حدود 3/9 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه 1404 رسیده است. @etefaghyeh
-
خساپا ی حسی بهم میگه پرواز #خساپا خیلی نزدیکه حتی امسال میتونه 400 یا 500 تومن رو هم ببینه تو این 20 روز حجم های سنگینی جمع کردن خساپا لیدر خودروییها خواهد بود.
-
شپنا خرید در قله ممنوع