#وامید اکنون که فروش حق تقدم ها تمام شده نوبت رشد سهم فرا رسیده است
-
بورس با حرفه ای ها
#ثبهساز گزارش توجیهی افزایش سرمایه شرکت اخیرا اقدام به افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته نموده است. ✅با توجه به گزارش توجیهی افزایش سرمایه، این سهم با p/e فوروارد 2.5 معامله می شود.
-
hassan biba
این فگستر هم رفت که رفت و به تارگت های اعلان شده خواهد رسید تحولات بزرگی امسال در این سهم شکل گرفته است که در گزارشات پیش رو یک به یک نمایان خواهد شد
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
بیمه تجارت نو؛ جهش سنگین سود در کنار افزایش سرمایه 150% 🔹 #بنو در گزارش سال مالی منتهی به 1404/12/29 موفق شد 350 ریال سود به ازای هر سهم شناسایی کند. 🔹 سود خالص شرکت به 5,253 میلیارد ریال رسید که نسبت به سال گذشته 526 درصد رشد را نشان می دهد. 🔹 همزمانی رشد سود و ثبت افزایش سرمایه 150 درصدی، تصویر متفاوتی از عملکرد سال مالی بنو ارایه می دهد. 🔹 این گزارش نشان می دهد شرکت در مسیر تقویت ساختار مالی و بهبود سوداوری حرکت کرده است.
-
Morteza
#وپاسار در روز سه شنبه سرانه فروش حقیقی 54 میلیون تومن بوده، سرانه خرید حقیقی 530 میلیون تومن بوده، قدرت خریدار نسبت به فروشنده حقیقی 9.71 بوده
-
شفن 36 درصد که هیچ حداقل باید 10 برابر این قیمت بشه که بتونه عفب افتادگی 5 ساله خودش جبران کنه اگه تجدید ارزیابی دارایی ها خودش بده مشخص میشه که قیمت سهمش 10 برابر عقب هست
-
آنلاین بورس
#حسیر #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 💰 رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 🪙 مبلغ فروش خرداد ماه 132 میلیارد تومان 🔋 رشد فروش نسبت به ماه قبل 9% 🔋 رشد فروش نسبت به سال قبل 124% P/E ttm: 7.98 p/e forward: 5.71 🗓 1405/04/04 💰@bours_online
-
Mard Mard
وپاسار در روز سه شنبه سرانه فروش حقیقی 54 میلیون تومن بوده، سرانه خرید حقیقی 530 میلیون تومن بوده، قدرت خریدار نسبت به فروشنده حقیقی 9.71 بوده
-
کیومرث قهرمانی
سدبیر راحت تا 3900 خواهد رفت ، حالا اگر هم بازی داشت ، نگران نباشید و از حقوقی بخرید
-
بورس وان
#حسیر #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟 رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 132 میلیارد تومان 🔼 رشد فروش نسبت به ماه قبل 9% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 124% 🔴 P/E ttm: 7.98 🟢 p/e forward: 5.71 🗓 1405/04/04
-
شپدیس سلام خدمت استاد و دوستان گرامی میخواستم سبد سهامی میان مدت و دراز مدت بچینم ولی مبتدیم و خودم نمیتونم تحلیل انجام بدم میشه اگه سهام و صندوق خوبی این روزا اگه نقطه ورود داره بمعرفی کنید؟