عیار طلا رو نمی دونم ولی صندوق عیار 67 درصد دلار 33 درصد انس
-
خبهمن منتظر گزارش سایر زیرمجموعه هاش هستیم
-
دپارتمان بورس
بیشترین و کمترین بازده ماهیانه نفتی ها ؛ #شراز 75%+ #شپنا 66%+ #شبندر 53%+ #شتران 32%+ #شبهرن 27%+ #ونفت 25%+ 🗓1405/04/04 @departeman_ir
-
تکیمیا این هفته کامل صعودی انشاالله
-
خساپا سهام خساپا تجارت صادرات خودرو و…تا 100تومن صف خرید وبملت چند روز اصلاح بده سهم دست به دست بشه سهام دیگه هم برسن 200تومن وووو حالا خساپا با درصد بالا وقیمت بالا شایدم
-
عبدالحکیم دوگونچی
#پارس
-
Khatereh Roshan
فن افزار حداقل تا پایان سال به 1000باید برس باسود150
-
وبملت بنظرم افشای بعد از مجمع
-
دپارتمان بورس
بیشترین ورود پول ؛ پتروشیمی ؛ 992B #تاپیکو #پارسان #شپدیس #فارس صندوق های اهرمی ؛ 824B #نارنج_اهرم #توان #موج #شتاب بانکها ؛ 620B #وبملت #وپاسار #ونوین #وتجارت پالایشگاهی ؛ 400B #شبندر #شپنا #شبریز #شبهرن #شتران 🗓1405/04/04 @departeman_ir
-
بهروز بهروش
#خودرو #خساپا با توجه به کندل هفته گذشته وضعیت لاجینگ اسپن و وضعیت پارابیولیک و عبور از سطح 580 برای هفته اینده حرکت به سمت 640 ریال را براورد میکنم
-
Khatereh Roshan
فن افزار توسن 500و رد کرد حقوقی باید اجازه رشد بده