شپدیس اینا راهنمایی نیس اسمش که بعضی میکنن. بهیچ عنوان اروند نخرید اروند اسیب بسیار شدیدی دیده و تا مدتها تولید نداره.خروج پول بسیار شدت داره ازش.حداقل 25 الی 30 درصد دیگه میریزه
-
Khatereh Roshan
فزر 4003 انس
-
وبملت 140 را هفته اینده رد خواهد کرد ..
-
⋆˚࿔𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒄𝒍𝒐𝒕𝒉𝒆𝒔⋆˚࿔
𓆱𔒝 690 ✅ #موجود سفار ش @palolololol ↝ !! heXen !! https://t.me/heXencrafts
-
SilFira
𓆱𔒝 690 ✅ #موجود سفار ش @palolololol ↝ !! heXen !! https://t.me/heXencrafts
-
خودرو یکی دیگه از نشونه های مثبت اینکه صف فروش خوب جمع میشه حتی یادمه که یه بار صف فروشش تو مدت کوتاهی جمع شد و رنج مثبت کشیدنو صف خرید شد
-
وبملت دوستان ایا وبملت در این روهای پیش رو افشای الف خواهد داشت؟
-
ف ف
فزر بزودی ورق برمی گردد، صبور باشید، اماده افشای الف باشید.
-
چکاپا پتروشیمی ها اگه اسیب دیدن حقوقیشون خوب حمایت میکنن ازسهمشون وافشای الف وبا مثبت 50درصدبه بالا بازش میکنن نه که مث این سهمه سرطانی درکف قیمتش حقوقیش عرضه میکندواجازه ی رشد به سهم نمیدهدمن نزدیک 3میلیون سهم دارم اگه مجددا به 50تومن برسد 10میلیون دیگه اضاف میکنم انتقادمنوامسالم دلیل برفروش سهم نیست که بیاییم ازسهم انتقادکنیم ازعملکردخیلی ضعیف مدیریت وحقوقیش وعواملش عنوان میشه که سهامدارانش رو درکف قیمت وبعداز7سال ریزش قیمتش اذیت میکنن چی انتظاردارین بیاییم ازسهم گل وبلبل بگیم سهم زمانی حمایت میشه که رشدچشمگیری داشته باشه دراین سهمه درپیتی که مدام درجا زدن است هرکی دوس داره بیاداین سهمو بخره اگه سرمایش براش بی ارزش است ماهاکه موندیم بودونبوداین سهم برامون فرقی ندارد
-
Flower
#فزر تنها سهمی که در منفی هاش اضافه کردم بعد مدتی سود خوبی داده همین فزر هست نظر شخصی ست
-
سعید
#تپکو - حجم مبنای تپکو دوبار یک شد ، یک افشای گروه الف هم در راه است . هفته گذشته هم اصلاح قیمتی خودش را انجام داد ، بنظر میرسه هفته پیش رو ، هفته پر برکتی برای این سهم باشه .