جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| amir1955
۱۷:۱۰:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

اهرم اینم اضافه کنم که متاسفانه اینجا بیشتر نظرات دلیلش خرید و فروش اون ادمه.اگه فروخته باشه و الان مث دیروز باید بالاتر باز بخره بهمین دلیل همش منفی بافی بدون منطق علمی داره و شاید حرفش باعث شه بازار بریزه و پایینتر بخره.خرید و فروش سه درصد کارمزد داره و با یه صف فروش هم هیچ فرقی نداره براش.در کل مدیونی داره نظری خلاف بگی ک شاید یه نفر ک علم بورسی نداره با حرفت خرید وفروش کنه و ضرر بده ک اونوقت خیر نمیبینی.بلانصب دوستان عزیز.پرسود باشید

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار