✅ ب تصویر فوق دقت کنید؛ دوره ی فبلی رشد بزرگ #اونس جهانی #طلا طی 2001 تا 2011, شاهد یک نزول شدید در بحران مالی 2008 در قیمت طلا بودیم بسیاری فکر می کردند روند صعودی طلا تمام شده است، اما همان دوره به یکی از بهترین فرصت های خرید بلندمدت تبدیل شد. 📌 فرار نیست لزوماً شاهد تکرار تاریخ باشیم اما شرایط امروز شباهت زیادی ب ان دوران دارد… #اونس_طلا #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
صبا متاسفانه به کدال دسترسی ندارم، افزایش سرمایه چقدره و به کجا رسید؟ ممنون
-
فیلتر نویسی دانشگاه بورس
// #کد_به_کد: البته کد به کد در منفی ها یا صفر تابلو ارزشمند است و در صف خرید بیشتر شبیه فروش توسط حقوقی یا بازارگردان است. #شغدیر #وپاسار #بخاور #وسنا #خودکفا https://t.me/filterBourseUniversity/40101
-
بلباوی حمدو
مسگون دوستانی که میگن نخرید و غیره،برای سرمایه گزاری مس به نظرم سوداوری بالایی داره،همین الان برید چک کنید فملی چقدر سود داده ،تو یکسال بالاتر از طلا سود داده
-
- N i c o t i n e
به به کف ساراب
-
کیومرث قهرمانی
خساپا سلام دوستانی که تکنیکال را دنبال می کنند، می توانند چارت تعدیل نشده #چکاوه را بررسی کنند و سپس ان را با نمودار عملکردی قیاس کنند نکات اموزشی خوبی دارد و همچنین در تایم فریم هفتگی با استراتژی ایچی بررسی کنید . بطور حتم به ابر کومو نفوذ خواهد کرد
-
کانال سهامداران ورنا
#وساپا زمانبندی پرداخت سود دوره 12 ماهه منتهی به 1396/12/29 ➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️⬇️ کانال کدال 360 https://t.me/codal360_ir
-
کانال سهامداران ورنا
تاریخ دریافت حقیقی که شما هستید ببینید کی هست تاریخ دریافت سود برای حقوقی که #وساپا حقوقی رنا #ورنا هست ببنید کی هست و چند ماه بعد هست این یه مطلب مطلب دوم : بعد دریافت سود حقوقی شرکت رنا #ورنا یعنی وساپا تازه شناسایی سود می کنه وساپا بعد تقسیم سودش می ره مجمع بعدی وساپا خوش بینانه اش گفتم 1 سال نیم بعد ورنا سود می رسه به سهامداران وساپا ولی رنا #ورنا و سهامدار حقیقی رنا #ورنا همون سال اول و مستقیم هست یه کمی مطالعه کنید تا صرف داشتن یک سهم با تعصب جای حسابرسی و حسابداری و قوانین نه به خودتون اسیب بزنید نه دست و پای الکی ! شما باید اینکه کسی واقعیت بهتون میگه خوشحال باشید نه دیس بی اهمیت دادن ! 🥷🧌
-
کانال سهامداران ورنا
خوب بخون اینو بند 1 8 ماه پس از مجمع وساپا سود #وساپا پرداخت می گردد
-
کانال سهامداران ورنا
در کل خلاصه: سود رنا #ورنا مستقیم و سال اوله 17.03% مالک سایپا #خساپا با 12.5 تا 13 برگ خساپا سود وساپا بخش 8% مالکیت مستقیم یعنی 8 برگش سال اول 5 برگش تلفیقی از زیر مجموعه هاش مثل رنا #ورنا #سمیکو نیوان ابتکار هست یک و نیم سال بعد از تقسیم سود توسط ورنا سمیکو نیوان ابتکار اگر قسطی بشه واگذاری سهام تودلی #ورنا #وساپا بنفع شرکت سایپا #خساپا و تودلی #ورنا #وساپا بیشتر هست + سهامداران چون هر سال باید سود شناسایی کنند و 20% یا بیشتر تقسیم بشه مثلا 3 ساله واگذاری بشه 60% تقسیم میشه و 3 بار شناسایی سود میشه یعنی مثلا 10000 سود کنند 6000 تقسیم میشه 🚗💥🚗💥🚗💥 قیمت تابلو تودلی #ورنا #وساپا چنده ؟!؟ 500؟!؟ 10 تا 20 برابر قیمت تابلو بعد واگذاری سود مستمر تکرار شونده دارن !! بمب اتم بورس هستن تودلی #ورنا #وساپا با واگذاری 🥷🧌🚗🫄🫄
-
کانال سهامداران ورنا
#ورنا شرکت اتومبیل سازی سایپا افشای اطلاعات بااهمیت (تحصیل سهام جدید) ⬅️خرید 460.560.000 سهم سایپا به ارزش 1.614.600 میلیون ریال، معامله فوق در راستای تسویه بدهی شرکت فرعی به شرکت اصلی بوده و سود حاصله از این معامله در شرکت فرعی ، با توجه به عدم توان پرداخت از سوی شرکت فرعی قابلیت تقسیم ندارد. ➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️⬇️ 🇮🇷Channel:Codal360 https://t.me/codal360_ir