کف چند تا نماد رو بهتون بگم که ممکنه بدردتون بخوره #ختوقا ؛ 300 تومان را دیگر نخواهد دید. #انرژی؛ 1000 تومان را دیگر نخواهد دید #تپکو؛ 35 تومان را دیگر نخواهد دید #خودرو؛ 40 تومان را دیگر نخواهد دید #فباهنر؛ 700 تومان را دیگر نخواهد دید #ذوب؛ 35 تومان را دیگر نخواهد دید #مادیرا؛ 200 تومان را دیگر نخواهد دید
-
امیر صنعتکاران
#شپاکسا وضعیت بنیادی سهم کلیک کنید
-
سهام نگر
#صنعت سیمان - فروش صادراتی کلینکر 🔶با بررسی فروش شرکت های سیمانی در بورس کالا در سه ماهه اول سال جاری در مجموع 14.46 میلیون دلار کلینکر توسط شرکت های بورسی صادر شده است. 📌بیشترین مقدار و مبلغ فروش صادراتی کلینکر مربوط به: 1- #سکارون 2- #سکرد 3- #سبهان 4- #ساروج 5- #سیلام مقدار فروش سایر شرکت های بورسی در جدول فوق اورده شده است. ⭐️@Marketview3
-
رالی
#تاصیکو این شرکت یه مقدار تحلیل مفصلی داره با دقت بخون و راجع به اینده این شرکت کامل اطلاع داشته باش 📌 شرکت تاصیکو از زیر مجموعه های #شستا سهامدار عمده این شرکت سازمان تامین اجتماعی و شرکت صبا تامین چون زیر مجموعه شستا هست همیشه برای توزیع سود حداکثری زیر فشاره تا بودجه های سازمان تامین اجتماعی،تامین بشه ولی جدیداً مدیران شرکت یه مقدار دارن مقاومت می کنند،دلیلش رو بهتون الان میگم. 🟢 تاصیکو به زودی به صندوق طلا و مس ایران تبدیل خواهد شد 📌 زیر مجموعه های اصلی این شرکت که سودی که اصلاً شرکت داره شناسایی می کنه از تقسیم سود تعدادی از این شرکت هاست #فباهنر #فملی #فولاد #کپشیر #کفرا#کخاک #کزغال و چند شرکت دیگه است 📍 اما نکته جالب تاصیکو پروژه های در حال بهره برداریش هست که در اینده شاید چند ساله این شرکت رو به یکی از ارزنده ترین شرکت های کشور تبدیل کنه 👈 شرکت طلای تفتان فاز اولش به بهره برداری رسیده،به زودی هم در بورس عرضه خواهد شد ،از عرضه اولیه این شرکت تاصیکو سود بسیار خوبی شناسایی خواهد کرد. 👈 طلای کردستان یا محلی ها به نام قلقله می شناسنش مدت ها راکد بود ولی الان به بهره برداری نزدیک،اونجوری که تخمین زدن حدود 15 تن طلا داره. 📌 پروژه های تفتان ، قلقله و قبغلوجه به بهره برداری که برسند،تاصیکو به بزرگترین تولید کننده طلای کشور تبدیل خواهد شد 👈 و اما رنگان قابل توجه علاقمندان به نقره تاصیکو در حال احداث بزرگترین کارخانه فراوری نقره در ایران هست 📌 در منطقه طارم در حال بهره برداری از یه معدن مس هست که اون هم احتمالاً عرضه بشه. این شرکت برای اولین بار در ایران از یه تکنولوژی جدید برای ولید کاتد مس استفاده می کنه که هزینه اش بسیار پایین تر از ذوب سنتی هست. پیش بینی تولیدش خیلی جالبه تولید سالانه 10 هزار تن کاتد مس!!! 📌 یه شرکتی تاسیس کرده به نام صدر فردا که یه جورایی ناشناخته ترین بخش تاصیکو هست و به سمت استخراج مواد معدنی کمیاب داره میره ،مواد به اصطلاح هایتک که سودهای کلانی دارند. 📌 خیلیا فقط به پروژه های بورسی تاصیکو نگاه می کنند در حالی که همین چند تا شرکت که گفتم به علاوه یه سری شرکت در حوزه های فلزاتی مثل لیتیوم فعالیت می کنه خیلی خوب می دونید لیتیوم در باتری ها و فناوری ماشین های الکترونیکی کاربرد بسیار زیادی داره. 📌 تو اخرین مجمع این شرکت بین نمایندگان شستا...
-
فزر انس 4000 دلار الان
-
. .
موج اگر بخواهم بر اساس وضعیت فعلی مذاکرات، اخبار چند روز اخیر و رفتار دو طرف وزن بدهم احتمال رسیدن به یک تو#افق یا چارچوب موقت/میانی: حدود **65%** احتمال شکست مذا#کرات و عدم توا#فق:حدود **35%** دلایل وزن بیشتر به سمت توا#فق: * هم اکنون یک تفاه#م اولیه و نقش#ه راه 60 روزه وجود دارد. * بحث بازگشت بازر#سان و مذاک#رات فنی در جریان است. هر دو هزینه بالایی از تن#ش های اخیر متحمل شده اند و انگیزه اقتصادی برای کاهش تن#ش وجود دارد. دلایل ریسک عدم توا#فق: پرونده غن#ی سازی هنوز حل نشده است. اختلاف بر سر تح#ریم ها، بازرس#ی ها و مسایل منطقه ای پابرجاست. مخال#فت های داخلی و منطق#ه ای با تواف#ق وجود دارد. موفق باشید.
-
کلاس حضوری ترید|سامیار قنبری
سیگنال فملی رو بازم میگم حواستون باشه…
-
🚩سُرخ گرام|soerkh Gram🚩
🔴 سهامدار عمده پرسپولیس مجموعه ورزشی سایپا رو خریده؛ یه ساختمون اداری با 2 زمین چمن طبیعی. 🔺هدف اینه که اگه پرسپولیس بتونه امتیاز یه تیم دسته اولی رو بخره و تیم ب راه بندازه، این تیم همونجا تمرین کنه و مستقر بشه. 🔺قبلاً سایپایی ها این خبر رو تکذیب کرده بودن، ولی فارس می گه خرید انجام شده و مجموعه به زودی تحویل داده میشه. الانم پرسپولیس داره دنبال خرید امتیاز برخی تیم های دسته اول و دوم می گرده. 🔴@sorkh_geram
-
شاخص این هفته هم مثبت های کمی مخوره هر روز ولی سهام نوبتی میره بالا ینی مثلا شپنا صف خرید بود خودرو نه این سری خودرو صف خرید و شپنا نه مثال زدما
-
شهاب .استاد بازارهای نامنظم!
#وبصادر بهار 97 .مدیر عامل عنوان کردند دارایی بانک 40 میلیارد دلاره . با برند و مبحث درامد و…کاری نداریم . امروز 40 میلیارد با دلار 150 درمیاد 6 هزار همت ! سهمی ناقابل بالای 7 هزار تومن دارایی داره !! ولی خب داره با ارزش بازاری 55 همت ! وسهمی 70 تک تومن معامله می شود به عبارتی صد برابر زیر قیمت دارایی ها .! اینها رو نگفتم سیگنال خرید بدم فقط برای دوستانی میگم که علاقه مند به کشف قیمت واقعی سهام هستند که بدانند بازار سرمایه بعضی سهام حتی صد ها برابر با ارزش واقعی خودشون فاصله دارند ..امیدوارم در اینده این سهم به جایگاه و ارزش واقعی خودش برسد .موفقیت برای همگی دوستان بورسی .
-
امیرعلی محقق
#غکورش خرید در این قیمت ها ریسک دارد. این سهم اصلاح در پیش دارد.