#وپاسار دلیل رشد سود نجومی بانک پاسارگاد در خصوص دلایل تغییرات سود عملیاتی دوره های میانی و سالیانه نسبت به دوره مشابه سال قبل اعلام کرد عمده ترین دلیل افزایش سود عملیاتی بانک افزایش درامد تسهیلات اعطایی است، سود خالص بانک پاسارگاد 175 درصد افزایش داشته، یکی از دلایل توجیه سود بالا افزایش نرخ تسعیر ارز است، بانک پاسارگاد سال گذشته بیش از 110 هزار میلیارد تومان سود خالص داشته در حالی که سال قبل تر از ان 37 هزار میلیارد تومان سود کرده بود. از 110 هزار میلیارد تومان سود خالص بانک پاسارگاد 99 هزار میلیارد تومان مربوط به سود ناشی از افزایش ارز است.
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#TIA/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#GOOGL/USDT - شورت🔴 نقطه ورود: 340 حد ضرر: 343.74273 تارگت 1: 338.25074 تارگت 2: 336.81457 تارگت 3: 334.42893 اهرم: x27
-
سبجنو سود مجمع هر یک سهام چقدر ریختن؟
-
علی فرج
خودرو از چه نظر میگین صف خرید میشه؟
-
صبا متاسفانه به کدال دسترسی ندارم، افزایش سرمایه چقدره و به کجا رسید؟ ممنون
-
فیلتر نویسی دانشگاه بورس
// #کد_به_کد: البته کد به کد در منفی ها یا صفر تابلو ارزشمند است و در صف خرید بیشتر شبیه فروش توسط حقوقی یا بازارگردان است. #شغدیر #وپاسار #بخاور #وسنا #خودکفا https://t.me/filterBourseUniversity/40101
-
بلباوی حمدو
مسگون دوستانی که میگن نخرید و غیره،برای سرمایه گزاری مس به نظرم سوداوری بالایی داره،همین الان برید چک کنید فملی چقدر سود داده ،تو یکسال بالاتر از طلا سود داده
-
- N i c o t i n e
به به کف ساراب
-
کیومرث قهرمانی
خساپا سلام دوستانی که تکنیکال را دنبال می کنند، می توانند چارت تعدیل نشده #چکاوه را بررسی کنند و سپس ان را با نمودار عملکردی قیاس کنند نکات اموزشی خوبی دارد و همچنین در تایم فریم هفتگی با استراتژی ایچی بررسی کنید . بطور حتم به ابر کومو نفوذ خواهد کرد
-
کانال سهامداران ورنا
در کل خلاصه: سود رنا #ورنا مستقیم و سال اوله 17.03% مالک سایپا #خساپا با 12.5 تا 13 برگ خساپا سود وساپا بخش 8% مالکیت مستقیم یعنی 8 برگش سال اول 5 برگش تلفیقی از زیر مجموعه هاش مثل رنا #ورنا #سمیکو نیوان ابتکار هست یک و نیم سال بعد از تقسیم سود توسط ورنا سمیکو نیوان ابتکار اگر قسطی بشه واگذاری سهام تودلی #ورنا #وساپا بنفع شرکت سایپا #خساپا و تودلی #ورنا #وساپا بیشتر هست + سهامداران چون هر سال باید سود شناسایی کنند و 20% یا بیشتر تقسیم بشه مثلا 3 ساله واگذاری بشه 60% تقسیم میشه و 3 بار شناسایی سود میشه یعنی مثلا 10000 سود کنند 6000 تقسیم میشه 🚗💥🚗💥🚗💥 قیمت تابلو تودلی #ورنا #وساپا چنده ؟!؟ 500؟!؟ 10 تا 20 برابر قیمت تابلو بعد واگذاری سود مستمر تکرار شونده دارن !! بمب اتم بورس هستن تودلی #ورنا #وساپا با واگذاری 🥷🧌🚗🫄🫄