جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| javidan7
۱۶:۴۶:۳۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

شپلی بله کاملا درست میفرمایید . به نظرم جناب ایران زاد بخصوص با تجربه ای که از مدیریت پتروشیمی تهران و اصفهان و شازند و… دیگه ای دارند این شرکت میتونه خیلی عالی در بین صنایع پترو نساجی ایران بدرخشه . اینجاست که تفاوت وجود یک مدیر اگاه و شجاع و توانمند در قیاس با مدیر قبلی را میشه درک کرد . شهریور استارت بزرگی برای تولید اکریلیک زده خواهد شد طبق صحبتها و مارون خریدار نهایی سهام تودلی و بلوم 42 درصدی خواهد بود . مارون بیاد یعنی اتفاقات بسیار بسیار بزرگ . خیلی مثبت هستم برای اینده این شرکت

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار