فملی یه نگاه به قیمت جهانی مس بندازین ببینین چه کولایی میکنه . شنبه این سهم و فباهنر چه پروازی خواهند کرد.
-
علي مهیاری
#بجهرم با 14 درصد مدیریت تغییر نمی کند پس اگر معامله واقعی باشد و انجام شود خریدار معتقد است ارزش ذاتی سهم بسیار بیشتر از 200 تومان است. یا دارایی ها و جریان سود شرکت را بسیار بالاتر از انچه بازار می بیند ارزش گذاری کرده است. یا انتظار رویداد مهمی در اینده شرکت دارد.
-
ف ف
سهرمز به سهرمز فرصت دید به دوران طلایی خود باز می گردد. صبور باشید.
-
ف ف
سصوفی سصوفی مثل همیشه مصمم و پیوسته صعود میکنه، اگاه باشید جز بهترین های سیمانه
-
آرتین
#فزر . انس بزودی یه بالای خوب میزنه. فزر کم نظیر.
-
Hadi
#وافر شاید به درتون بخوره هدف 5 تومنه اگر تحلیل درست باشه طولانی مدت
-
radin
#شپترو سلام بر دوستان صبور انشاا… مزد صبر را خواهیم گرفت
-
فملی تعطیلات زیاد هست
-
ف ف
درهاور درهاور ، همیشه غافلگیزانه صعود می کند.
-
ورنا دقیقا تا ده روز دیگه کدال میشه واگذاری دو روز قبل هم گفتم
-
کانال سهامداران ورنا
◀️ مدیرعامل سایپا در گفتگو با نبض بورس از اخرین وضعیت واگذاری سهام این شرکت خبر داد. ✅ به گفته شیخ زاده، پس از ازادسازی سهام وثیقه در بانک تجارت، فرایند واگذاری وارد مرحله نهایی خواهد شد. ✅ وی همچنین از احتمال اعلام قیمت های جدید محصولات سایپا طی روزهای اینده خبر داد و تاکید کرد: «سال 1405 برای سایپا بهتر از 1404 خواهد بود.» 🆔 @nabzebourse_ir 🌐 nabzebourse.com