🏦یکی از مهم ترین تغییرات بورس در سال های اخیر از شنبه اجرا می شود! بازاری که سال ها با قوانین قدیمی اداره می شد، حالا یک قدم به استانداردهای حرفه ای نزدیک تر شده است. از شنبه، لات معاملاتی سهام بر اساس قیمت هر سهم تغییر می کند؛ یعنی دیگر همه نمادها با یک نسخه واحد معامله نمی شوند و ساختار معاملات منطقی تر خواهد شد. ✅ خبر خوب چیست؟ این تغییر باعث می شود خرید و فروش در بسیاری از نمادها روان تر انجام شود و عدالت بیشتری بین سهام ارزان و گران برقرار شود. ❗️البته هنوز یک ایراد مهم باقی مانده… محدودیت 300 میلیون تومانی ارزش هر سفارش همچنان پابرجاست؛ محدودیتی که اگر در اینده اصلاح شود، می تواند سرعت و کیفیت معاملات را به شکل محسوسی افزایش دهد. مهم ترین تغییرات: 🔹 زیر 100 تومان خودرو، خساپا، وتجارت، وبصادر و… لات معاملاتی از 400 هزار به 3 میلیون سهم افزایش می یابد. 🔹 100 تا 300 تومان شستا، وبملت و… از 400 هزار به 1 میلیون سهم افزایش. 🔹 300 تا 500 تومان از 400 هزار به 300 هزار سهم کاهش. 🔹 500 تا 1000 تومان از 200 هزار به 300 هزار سهم افزایش. 🔹 1000 تا 3000 تومان بدون تغییر. 🔹 3000 تا 10000 تومان از 100 هزار به 30 هزار سهم کاهش. 🔹 10000 تا 30000 تومان از 50 هزار به 10 هزار سهم کاهش. 📈 بورس ارام ارام در حال پوست اندازی است. شاید این تغییر به تنهایی بازار را متحول نکند، اما نشان می دهد اصلاح زیرساخت ها اغاز شده و این دقیقاً همان چیزی است که یک بازار بزرگ برای رشد پایدار به ان نیاز دارد. هر اصلاح کوچک امروز، می تواند مسیر ورود سرمایه های بزرگ فردا را هموارتر کند. @Boursc
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#TIA/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#GOOGL/USDT - شورت🔴 نقطه ورود: 340 حد ضرر: 343.74273 تارگت 1: 338.25074 تارگت 2: 336.81457 تارگت 3: 334.42893 اهرم: x27
-
سبجنو سود مجمع هر یک سهام چقدر ریختن؟
-
علی فرج
خودرو از چه نظر میگین صف خرید میشه؟
-
صبا متاسفانه به کدال دسترسی ندارم، افزایش سرمایه چقدره و به کجا رسید؟ ممنون
-
فیلتر نویسی دانشگاه بورس
// #کد_به_کد: البته کد به کد در منفی ها یا صفر تابلو ارزشمند است و در صف خرید بیشتر شبیه فروش توسط حقوقی یا بازارگردان است. #شغدیر #وپاسار #بخاور #وسنا #خودکفا https://t.me/filterBourseUniversity/40101
-
بلباوی حمدو
مسگون دوستانی که میگن نخرید و غیره،برای سرمایه گزاری مس به نظرم سوداوری بالایی داره،همین الان برید چک کنید فملی چقدر سود داده ،تو یکسال بالاتر از طلا سود داده
-
- N i c o t i n e
به به کف ساراب
-
کیومرث قهرمانی
خساپا سلام دوستانی که تکنیکال را دنبال می کنند، می توانند چارت تعدیل نشده #چکاوه را بررسی کنند و سپس ان را با نمودار عملکردی قیاس کنند نکات اموزشی خوبی دارد و همچنین در تایم فریم هفتگی با استراتژی ایچی بررسی کنید . بطور حتم به ابر کومو نفوذ خواهد کرد
-
کانال سهامداران ورنا
در کل خلاصه: سود رنا #ورنا مستقیم و سال اوله 17.03% مالک سایپا #خساپا با 12.5 تا 13 برگ خساپا سود وساپا بخش 8% مالکیت مستقیم یعنی 8 برگش سال اول 5 برگش تلفیقی از زیر مجموعه هاش مثل رنا #ورنا #سمیکو نیوان ابتکار هست یک و نیم سال بعد از تقسیم سود توسط ورنا سمیکو نیوان ابتکار اگر قسطی بشه واگذاری سهام تودلی #ورنا #وساپا بنفع شرکت سایپا #خساپا و تودلی #ورنا #وساپا بیشتر هست + سهامداران چون هر سال باید سود شناسایی کنند و 20% یا بیشتر تقسیم بشه مثلا 3 ساله واگذاری بشه 60% تقسیم میشه و 3 بار شناسایی سود میشه یعنی مثلا 10000 سود کنند 6000 تقسیم میشه 🚗💥🚗💥🚗💥 قیمت تابلو تودلی #ورنا #وساپا چنده ؟!؟ 500؟!؟ 10 تا 20 برابر قیمت تابلو بعد واگذاری سود مستمر تکرار شونده دارن !! بمب اتم بورس هستن تودلی #ورنا #وساپا با واگذاری 🥷🧌🚗🫄🫄