جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| pmpas
۱۵:۴۵:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

وبملت سلام، اون دوست گلی که قیمت سربه سرت 140 هست علتش میدنی چیه؟ علتش اینه که وقتی اونجا بودی مثلا تارگت 200 بهت دادن اگر براساس استراتژی عمل میکردی و جرات فروش داشتی رو 90 تومان دوباره سوار میشدی و الان 50 درصد تو سود بودی به همین علت میگم حرف ادمارو گوش ندید استراتژیتون فقط موفق و پرسود باشید.

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار