فزر مشخص شد چرا حقوقی تو این چندروز خوب میخرید از این شنبه و قانون خبر داشت دارایی خودشو بیشتر کرد
-
صبا متاسفانه به کدال دسترسی ندارم، افزایش سرمایه چقدره و به کجا رسید؟ ممنون
-
فیلتر نویسی دانشگاه بورس
// #کد_به_کد: البته کد به کد در منفی ها یا صفر تابلو ارزشمند است و در صف خرید بیشتر شبیه فروش توسط حقوقی یا بازارگردان است. #شغدیر #وپاسار #بخاور #وسنا #خودکفا https://t.me/filterBourseUniversity/40101
-
بلباوی حمدو
مسگون دوستانی که میگن نخرید و غیره،برای سرمایه گزاری مس به نظرم سوداوری بالایی داره،همین الان برید چک کنید فملی چقدر سود داده ،تو یکسال بالاتر از طلا سود داده
-
- N i c o t i n e
به به کف ساراب
-
کیومرث قهرمانی
خساپا سلام دوستانی که تکنیکال را دنبال می کنند، می توانند چارت تعدیل نشده #چکاوه را بررسی کنند و سپس ان را با نمودار عملکردی قیاس کنند نکات اموزشی خوبی دارد و همچنین در تایم فریم هفتگی با استراتژی ایچی بررسی کنید . بطور حتم به ابر کومو نفوذ خواهد کرد
-
کانال سهامداران ورنا
#وساپا زمانبندی پرداخت سود دوره 12 ماهه منتهی به 1396/12/29 ➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️⬇️ کانال کدال 360 https://t.me/codal360_ir
-
کانال سهامداران ورنا
تاریخ دریافت حقیقی که شما هستید ببینید کی هست تاریخ دریافت سود برای حقوقی که #وساپا حقوقی رنا #ورنا هست ببنید کی هست و چند ماه بعد هست این یه مطلب مطلب دوم : بعد دریافت سود حقوقی شرکت رنا #ورنا یعنی وساپا تازه شناسایی سود می کنه وساپا بعد تقسیم سودش می ره مجمع بعدی وساپا خوش بینانه اش گفتم 1 سال نیم بعد ورنا سود می رسه به سهامداران وساپا ولی رنا #ورنا و سهامدار حقیقی رنا #ورنا همون سال اول و مستقیم هست یه کمی مطالعه کنید تا صرف داشتن یک سهم با تعصب جای حسابرسی و حسابداری و قوانین نه به خودتون اسیب بزنید نه دست و پای الکی ! شما باید اینکه کسی واقعیت بهتون میگه خوشحال باشید نه دیس بی اهمیت دادن ! 🥷🧌
-
کانال سهامداران ورنا
خوب بخون اینو بند 1 8 ماه پس از مجمع وساپا سود #وساپا پرداخت می گردد
-
کانال سهامداران ورنا
در کل خلاصه: سود رنا #ورنا مستقیم و سال اوله 17.03% مالک سایپا #خساپا با 12.5 تا 13 برگ خساپا سود وساپا بخش 8% مالکیت مستقیم یعنی 8 برگش سال اول 5 برگش تلفیقی از زیر مجموعه هاش مثل رنا #ورنا #سمیکو نیوان ابتکار هست یک و نیم سال بعد از تقسیم سود توسط ورنا سمیکو نیوان ابتکار اگر قسطی بشه واگذاری سهام تودلی #ورنا #وساپا بنفع شرکت سایپا #خساپا و تودلی #ورنا #وساپا بیشتر هست + سهامداران چون هر سال باید سود شناسایی کنند و 20% یا بیشتر تقسیم بشه مثلا 3 ساله واگذاری بشه 60% تقسیم میشه و 3 بار شناسایی سود میشه یعنی مثلا 10000 سود کنند 6000 تقسیم میشه 🚗💥🚗💥🚗💥 قیمت تابلو تودلی #ورنا #وساپا چنده ؟!؟ 500؟!؟ 10 تا 20 برابر قیمت تابلو بعد واگذاری سود مستمر تکرار شونده دارن !! بمب اتم بورس هستن تودلی #ورنا #وساپا با واگذاری 🥷🧌🚗🫄🫄
-
کانال سهامداران ورنا
#ورنا شرکت اتومبیل سازی سایپا افشای اطلاعات بااهمیت (تحصیل سهام جدید) ⬅️خرید 460.560.000 سهم سایپا به ارزش 1.614.600 میلیون ریال، معامله فوق در راستای تسویه بدهی شرکت فرعی به شرکت اصلی بوده و سود حاصله از این معامله در شرکت فرعی ، با توجه به عدم توان پرداخت از سوی شرکت فرعی قابلیت تقسیم ندارد. ➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️⬇️ 🇮🇷Channel:Codal360 https://t.me/codal360_ir