#شپلی ایا این قیمت ها ارزنده است؟
-
وبملت دوستان میگن صبر چه صبری ؟؟ تو همین گروه تو این دو سالی که من بانک ملت دارم فک کنم 300 درصد پاسارگاد و سامان و گردشگری سود دادن به سهامداراشون به نظرم سهم بزرگ شاخص ساز نباید خرید
-
سرود تو بازار صعودی خرید و فروش و جابجایی زیاد اشتباه محض هست چون بعدا حساب کنی اون سهم جدیدت هم شانس بیاری اندازه سهم قبلیت سود میده ولی کلی کارمزد و شاید سود چند روز سهم قبلیتم از دست میدی اگه نمیدونی چی بخری و بلد نیستی برو صندوقهای بخشی رو بخر مثلا سیمانو عتلیه
-
شپنا خرید در قله
-
مبنا تحلیل
#فملی از روزی که سیگنال دادم بابت رشد مس جهانی ( سال گذشته ) تاکنون بیش از 280 درصد بازدهی داشته. الان هم نزدیک سقف کانال بلند مدتی هستیم اگه روند صعودی بخواد ادامه داشته باشه باید بالای 3000 تثبیت بده تا زمانی که داخل کانال هست هر چی به سقف کانال نزدیکتر بشیم بیشتر باید فکر فروش باشیم. 05/04/04
-
کانال تحلیلی آرین بورس
در مورد #بازار با توجه به نظر قبلیم در در مورد شاخص در دو پست بالا: در کلیت بازار، ریوارد به ریسک دیگه جذاب نیست برای ورود جدید. اما همچنان خالص ورود پول به بازار از زمان بازگشایی 65 همت هست که رقم قابل توجهی هست و نمیشه افت خاصی هم متصور بود. در کل با توجه به حجم های بسیار سنگین روزهای گذشته، سیو سود یا فروش در سهامی که پی بر ای فوروارد بالای 5 دارن به نظرم کاملا منطقی هست و میتونید با سهام پر پتانسیل با پی برای زیر 4 و 5 جا به جا کنید (و شاید بخشی از حجم های سنگین روزهای گذشته هم به همین دلیل بوده). لذا اگه قصد ورود دارید در انتخاب سهام دقت و وسواس داشته باشید. از صنایع پر پتانسیل همچنان #پالایش #زراعت #دارو و #پخش_دارو رو میپسندم و همچنان جای رشد دارن. تک سهم پر پتانسیل که کم رشد کرده، به نظرم #حکشتی هست که خیلی جای رشد داره (حداقل 50 درصد)، مخصوصا با رفع تحریم ها. ولی در بدترین روز بازار در یک ماه اخیر بازگشایی شد و حسابی بزخری کردن. لذا میتونید سرخطی بزنید. در مورد صنایعی که سال گذشته از حذف ارز ترجیحی منتفع شدند مانند صنعت غذایی، دقت کنید امسال چنین پتانسیلی برای این صنایع وجود نداره که سوداوری مانند پارسال جهش سنگین داشته باشه (چون قرار نیست ارز ترجیحی مانند سال گذشته چند برابر بشه) اما فصل اول و دوم همچنان گزارشات شون میتونه جذاب باشه چون دو فصل سال گذشته ارز ترجیحی 28500 بود. (البته باید حاشیه سودها باید با دقت رصد بشه). با توجه به افت فلزات در بازار جهانی، برخی سهام کامودیتی محور هم میتونن تحت تاثیر منفی قرار بگیرن. 05/04/04 🆔 @aryanbourse1
-
تاپیکو خبرهاش دوشنبه ببعد روی کدال میاد!
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#TAO/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
شپدیس شپنا شبندر رتاپ نارنج دوایکس بررسی کنید
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#FIL/USDT - شورت🔴 نقطه ورود: 0.727 حد ضرر: 0.78229 تارگت 1: 0.70625 تارگت 2: 0.69963 تارگت 3: 0.69428 اهرم: x32
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#CRV/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی