جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
کانال تحلیلی آرین بورس | aryanbourse1
۱۷:۱۹:۱۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

در مورد #بازار با توجه به نظر قبلیم در در مورد شاخص در دو پست بالا: در کلیت بازار، ریوارد به ریسک دیگه جذاب نیست برای ورود جدید. اما همچنان خالص ورود پول به بازار از زمان بازگشایی 65 همت هست که رقم قابل توجهی هست و نمیشه افت خاصی هم متصور بود. در کل با توجه به حجم های بسیار سنگین روزهای گذشته، سیو سود یا فروش در سهامی که پی بر ای فوروارد بالای 5 دارن به نظرم کاملا منطقی هست و میتونید با سهام پر پتانسیل با پی برای زیر 4 و 5 جا به جا کنید (و شاید بخشی از حجم های سنگین روزهای گذشته هم به همین دلیل بوده). لذا اگه قصد ورود دارید در انتخاب سهام دقت و وسواس داشته باشید. از صنایع پر پتانسیل همچنان #پالایش #زراعت #دارو و #پخش_دارو رو میپسندم و همچنان جای رشد دارن. تک سهم پر پتانسیل که کم رشد کرده، به نظرم #حکشتی هست که خیلی جای رشد داره (حداقل 50 درصد)، مخصوصا با رفع تحریم ها. ولی در بدترین روز بازار در یک ماه اخیر بازگشایی شد و حسابی بزخری کردن. لذا میتونید سرخطی بزنید. در مورد صنایعی که سال گذشته از حذف ارز ترجیحی منتفع شدند مانند صنعت غذایی، دقت کنید امسال چنین پتانسیلی برای این صنایع وجود نداره که سوداوری مانند پارسال جهش سنگین داشته باشه (چون قرار نیست ارز ترجیحی مانند سال گذشته چند برابر بشه) اما فصل اول و دوم همچنان گزارشات شون میتونه جذاب باشه چون دو فصل سال گذشته ارز ترجیحی 28500 بود. (البته باید حاشیه سودها باید با دقت رصد بشه). با توجه به افت فلزات در بازار جهانی، برخی سهام کامودیتی محور هم میتونن تحت تاثیر منفی قرار بگیرن. 05/04/04 🆔 @aryanbourse1

فالورها 530
تاثیر (Imp) 109.0
بازدید 109
تعامل (Eng) 17.0
لیست اخبار