در مورد #بازار با توجه به نظر قبلیم در در مورد شاخص در دو پست بالا: در کلیت بازار، ریوارد به ریسک دیگه جذاب نیست برای ورود جدید. اما همچنان خالص ورود پول به بازار از زمان بازگشایی 65 همت هست که رقم قابل توجهی هست و نمیشه افت خاصی هم متصور بود. در کل با توجه به حجم های بسیار سنگین روزهای گذشته، سیو سود یا فروش در سهامی که پی بر ای فوروارد بالای 5 دارن به نظرم کاملا منطقی هست و میتونید با سهام پر پتانسیل با پی برای زیر 4 و 5 جا به جا کنید (و شاید بخشی از حجم های سنگین روزهای گذشته هم به همین دلیل بوده). لذا اگه قصد ورود دارید در انتخاب سهام دقت و وسواس داشته باشید. از صنایع پر پتانسیل همچنان #پالایش #زراعت #دارو و #پخش_دارو رو میپسندم و همچنان جای رشد دارن. تک سهم پر پتانسیل که کم رشد کرده، به نظرم #حکشتی هست که خیلی جای رشد داره (حداقل 50 درصد)، مخصوصا با رفع تحریم ها. ولی در بدترین روز بازار در یک ماه اخیر بازگشایی شد و حسابی بزخری کردن. لذا میتونید سرخطی بزنید. در مورد صنایعی که سال گذشته از حذف ارز ترجیحی منتفع شدند مانند صنعت غذایی، دقت کنید امسال چنین پتانسیلی برای این صنایع وجود نداره که سوداوری مانند پارسال جهش سنگین داشته باشه (چون قرار نیست ارز ترجیحی مانند سال گذشته چند برابر بشه) اما فصل اول و دوم همچنان گزارشات شون میتونه جذاب باشه چون دو فصل سال گذشته ارز ترجیحی 28500 بود. (البته باید حاشیه سودها باید با دقت رصد بشه). با توجه به افت فلزات در بازار جهانی، برخی سهام کامودیتی محور هم میتونن تحت تاثیر منفی قرار بگیرن. 05/04/04 🆔 @aryanbourse1
-
اتفاقیه خراسان شمالی
📌افزایش 71 درصدی زیان خالص شستا براساس صورت مالی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، زیان خالص این شرکت (شرکت اصلی) از حدود 2/3 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه سال 1403 با رشد 71 درصدی به حدود 3/9 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه 1404 رسیده است. @etefaghyeh
-
خساپا ی حسی بهم میگه پرواز #خساپا خیلی نزدیکه حتی امسال میتونه 400 یا 500 تومن رو هم ببینه تو این 20 روز حجم های سنگینی جمع کردن خساپا لیدر خودروییها خواهد بود.
-
شپنا خرید در قله ممنوع
-
شپنا همین جو ها زمان سال 98بود تحریک برای خرید در قله
-
وبملت یه سوال امیدوارم دوستان راهنمایی کنند من ضملت رو توی اگاه سرچ میکنم نیست انگار همچین اسمی وجود نداره مشکل چیه؟
-
شپنا شپنا 5000تومنی به زودی🚀🚀🚀
-
Yaghob TY
خودرو خودرو خساپا تایم این هفته عالیه کسانی که سه شنبه خریدند بجا بود هفته پرسود برای خودریهااااااا
-
شپنا نهایت 2تا مثبت بعد ریزش
-
Fundmaster-Hasheminejad
#اردستان #سیمان شرکت هنوز مجمع سال مالی 1404 را برگزار نکرده است. بر اساس اخرین گزارش که البته حسابرسی نشده است حاشیه سود 44% را داشته است. انتظار فروش 2572 میلیاردی و سودسازی 1342 میلیاردی را تا انتهای سال پیش بینی می کنیم. بنابراین: p/e F = 5 p/s F = 2.6 p/D f= 5.4 @fundmasterr 4 تیر 05
-
ثاخت شنبه صف فروشه این بی خاصیت ثاخت نمیخریم