بجهرم این سهم بالای 900سال 99خریدیم با سرمایه گذاری و سهامداری گروه مالی بانک ملت و تجارت و سپه فکر کنم نمیدونم چرا اینطوری شده الان 20حداقل برابر هم ارزش پول اون موقع تا الان حساب کنیم باید بالای 20هزار تومن باشه
-
نادر
#وتوسکا زیر خاکی 😜
-
شرکت کارگزاری بانک مسکن شعبه زنجان
📊 بررسی 80 نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی حقیقی در خرداد ماه سال 1405 🔵پنج نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی (میلیارد تومان): 🔵وبملت 6,391 🔵فملی 3,717 🔵سامان 2,437 🔵شپنا 2,152 🔵خودرو 1,826 ✔️ لینک کانال در بله ✍ @Behinbourss | بِهین بورس https://ble.ir/Behinbourss
-
علی
#شتران سود مجمع. به امید. خدا. بالای. 135. تومان. است. و…
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#شپلی پلی اکریل ایران کش دیتا ماهانه بازدهی 500 درصدی یک ساله
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#TIA/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#GOOGL/USDT - شورت🔴 نقطه ورود: 340 حد ضرر: 343.74273 تارگت 1: 338.25074 تارگت 2: 336.81457 تارگت 3: 334.42893 اهرم: x27
-
سبجنو سود مجمع هر یک سهام چقدر ریختن؟
-
علی فرج
خودرو از چه نظر میگین صف خرید میشه؟
-
صبا متاسفانه به کدال دسترسی ندارم، افزایش سرمایه چقدره و به کجا رسید؟ ممنون
-
فیلتر نویسی دانشگاه بورس
// #کد_به_کد: البته کد به کد در منفی ها یا صفر تابلو ارزشمند است و در صف خرید بیشتر شبیه فروش توسط حقوقی یا بازارگردان است. #شغدیر #وپاسار #بخاور #وسنا #خودکفا https://t.me/filterBourseUniversity/40101