جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عدنان جعاوله | asd.asd
۱۵:۳۷:۱۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

غزر سلام دوست عزیز فزر سهم خوبیه . ولی دیگه نمیتونه سود های خوبی بدهد . نمیگم رشد نمیکنه ولی سهم های زیادی در بازار وجود دارد که میتونن تا اخر سال سود های بهتری روبدهند . پیشنهاد من غزر کرمان نطرین . اروند

لیست اخبار