📌افزایش 71 درصدی زیان خالص شستا براساس صورت مالی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، زیان خالص این شرکت (شرکت اصلی) از حدود 2/3 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه سال 1403 با رشد 71 درصدی به حدود 3/9 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه 1404 رسیده است. قابل ذکر است مهمترین دلیل افزایش زیان خالص شستا (شرکت اصلی)، افزایش 76 درصدی هزینه های مالی شرکت طی سال گذشته بوده است. @eskannews_com | اسکان نیوز
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#TIA/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#GOOGL/USDT - شورت🔴 نقطه ورود: 340 حد ضرر: 343.74273 تارگت 1: 338.25074 تارگت 2: 336.81457 تارگت 3: 334.42893 اهرم: x27
-
سبجنو سود مجمع هر یک سهام چقدر ریختن؟
-
علی فرج
خودرو از چه نظر میگین صف خرید میشه؟
-
صبا متاسفانه به کدال دسترسی ندارم، افزایش سرمایه چقدره و به کجا رسید؟ ممنون
-
فیلتر نویسی دانشگاه بورس
// #کد_به_کد: البته کد به کد در منفی ها یا صفر تابلو ارزشمند است و در صف خرید بیشتر شبیه فروش توسط حقوقی یا بازارگردان است. #شغدیر #وپاسار #بخاور #وسنا #خودکفا https://t.me/filterBourseUniversity/40101
-
بلباوی حمدو
مسگون دوستانی که میگن نخرید و غیره،برای سرمایه گزاری مس به نظرم سوداوری بالایی داره،همین الان برید چک کنید فملی چقدر سود داده ،تو یکسال بالاتر از طلا سود داده
-
- N i c o t i n e
به به کف ساراب
-
کیومرث قهرمانی
خساپا سلام دوستانی که تکنیکال را دنبال می کنند، می توانند چارت تعدیل نشده #چکاوه را بررسی کنند و سپس ان را با نمودار عملکردی قیاس کنند نکات اموزشی خوبی دارد و همچنین در تایم فریم هفتگی با استراتژی ایچی بررسی کنید . بطور حتم به ابر کومو نفوذ خواهد کرد
-
کانال سهامداران ورنا
در کل خلاصه: سود رنا #ورنا مستقیم و سال اوله 17.03% مالک سایپا #خساپا با 12.5 تا 13 برگ خساپا سود وساپا بخش 8% مالکیت مستقیم یعنی 8 برگش سال اول 5 برگش تلفیقی از زیر مجموعه هاش مثل رنا #ورنا #سمیکو نیوان ابتکار هست یک و نیم سال بعد از تقسیم سود توسط ورنا سمیکو نیوان ابتکار اگر قسطی بشه واگذاری سهام تودلی #ورنا #وساپا بنفع شرکت سایپا #خساپا و تودلی #ورنا #وساپا بیشتر هست + سهامداران چون هر سال باید سود شناسایی کنند و 20% یا بیشتر تقسیم بشه مثلا 3 ساله واگذاری بشه 60% تقسیم میشه و 3 بار شناسایی سود میشه یعنی مثلا 10000 سود کنند 6000 تقسیم میشه 🚗💥🚗💥🚗💥 قیمت تابلو تودلی #ورنا #وساپا چنده ؟!؟ 500؟!؟ 10 تا 20 برابر قیمت تابلو بعد واگذاری سود مستمر تکرار شونده دارن !! بمب اتم بورس هستن تودلی #ورنا #وساپا با واگذاری 🥷🧌🚗🫄🫄