#سباقر تمام بازار بعد بازگشایی حداقل 60 درصد رشد کرده سباقر هم مانند بقیه بود نه بیشتر (البته برخی بیشتر رشد کردن به خاطر بازگشایی های بدون دامنه مثل سنیر ) دلیل اینکه سباقر این همه پیام منفی براش میزارن چی هست صفحه هیچ سهمی اینقدر ناراحت و دلواپس نداره غکورش غپونه غدانه زفجر زشگزا دارو دقاضی و… کلی سهام دیگه که رشد های عالی داشتن صفحاتشون حتی یه پیام منفی نیست اما اینجا مدام پیام میاد یا منفی یا مقاومت حمایت می چینند براش و یا پیش بینی سود همه این موارد باعث فرار سهامداران از سهم میشه علیرغم ارزندگی
-
علی
#شتران سود مجمع. به امید. خدا. بالای. 135. تومان. است. و…
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#شپلی پلی اکریل ایران کش دیتا ماهانه بازدهی 500 درصدی یک ساله
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#TIA/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#GOOGL/USDT - شورت🔴 نقطه ورود: 340 حد ضرر: 343.74273 تارگت 1: 338.25074 تارگت 2: 336.81457 تارگت 3: 334.42893 اهرم: x27
-
سبجنو سود مجمع هر یک سهام چقدر ریختن؟
-
علی فرج
خودرو از چه نظر میگین صف خرید میشه؟
-
صبا متاسفانه به کدال دسترسی ندارم، افزایش سرمایه چقدره و به کجا رسید؟ ممنون
-
فیلتر نویسی دانشگاه بورس
// #کد_به_کد: البته کد به کد در منفی ها یا صفر تابلو ارزشمند است و در صف خرید بیشتر شبیه فروش توسط حقوقی یا بازارگردان است. #شغدیر #وپاسار #بخاور #وسنا #خودکفا https://t.me/filterBourseUniversity/40101
-
بلباوی حمدو
مسگون دوستانی که میگن نخرید و غیره،برای سرمایه گزاری مس به نظرم سوداوری بالایی داره،همین الان برید چک کنید فملی چقدر سود داده ،تو یکسال بالاتر از طلا سود داده
-
- N i c o t i n e
به به کف ساراب