جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عادل | adel137
۱۵:۳۵:۰۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#سباقر تمام بازار بعد بازگشایی حداقل 60 درصد رشد کرده سباقر هم مانند بقیه بود نه بیشتر (البته برخی بیشتر رشد کردن به خاطر بازگشایی های بدون دامنه مثل سنیر ) دلیل اینکه سباقر این همه پیام منفی براش میزارن چی هست صفحه هیچ سهمی اینقدر ناراحت و دلواپس نداره غکورش غپونه غدانه زفجر زشگزا دارو دقاضی و… کلی سهام دیگه که رشد های عالی داشتن صفحاتشون حتی یه پیام منفی نیست اما اینجا مدام پیام میاد یا منفی یا مقاومت حمایت می چینند براش و یا پیش بینی سود همه این موارد باعث فرار سهامداران از سهم میشه علیرغم ارزندگی

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار