#سباقر لطفا به نکته مهم شرکت دقت کنید شرکت با دلار 135 تومنی صادرات داره نه با دلار 87 تومنی سال قبل
-
خودرو سهام پتروشیمی و نفتی در خطر پول میاد سمت خودرو
-
مرجع صندوقهای سرمایهگذاری
🍕 قابل توجه دارندگان #مزه گزارش جدید پرتفو مزه مربوط به خرداد ماه در پروفایل مزه در اپ فاندبیس به روز شده است. جدیدترین ترکیب دارایی این صندوق و لیست خرید و فروش های این صندوق در خرداد را می توانید در پروفایل مزه در لینک زیر مشاهده کنید. 👈 پروفایل "مزه" را در اپ فاندبیس مشاهده کنید https://t.me/fundbase_bot/app/
-
Mehrdad
#ثفارس دیروز یک مرحله خریدم.
-
بای
شبندر اصل سود پالایشی ها به کرک اسپرت نه قیمت نفت الان که فرمول خوراک پالایشی ها جهانی شد
-
نهال شنبه مثبته بالا بدون داشتن یک برگ سهم از صندوق زعفرون امیدوارم حتی یکنفرم تونسته باشم از فروشش در روزهای اخیر جلوگیری کنم، پس شد قانون اول قبل خرید نمودار بررسی کنین طبق تکنیکال وقتی میبینین اگه رشد خوبی کرده تا اصلاحش و کم شدن معاملات حجم وارد نشین اگه بالام وارد شدین بدونین نوسان روزانه یا نهایت فرداش رد کنین بره اینجوری گیر میکنین از شنبه برگشتی قیمت به نزدیکای سقف قبلی رقم خورد زدن سقفشم منوط برشد دلار به بالا 190 که بعید فعلا حداقل تا اخر شهریور امکانش نیست باید بمرور اتفاقات و شرایط تصمیم گرفت فعلا بفکر کاهش زیانتون تو همین صندوقتون باشین جای دیگه خبری نیست
-
Mehrdad
#ثفارس تو قله خریدید.
-
.
در مورد رشد کرده ها وبملت و پالایشیا و پتروشیمیا هنوز جای رشد دارد ولی در مورد فملی هفت روز پیش پیشنهاد خروج نوشته کردم طی دو پیام که اولیش این بود: قابل توجه عزیران ارزش بازار فملی شده 7 برابر غول بورس شستا ، 40 برابر وپارس 80 برابر غول اهن خاورمیانه ذوب ، حالا در رشد پیش رو فملی میخواد پا به پای بقیه سهما رشد کنه ، من که با فکرم جور در نمیاد دایی ، مگه شستا و وپارس و ذوب که برا نمونه نوشته کردم کم دارایی دارن این نظر شخصیه ملاک خرید و فروش نباشه دایی که بعد از این پیام منفیاش شروع شد از شنبه برید رو سهمای رشد نکرده بنیادی مثل سمگا وبصادر شستا وپارس و…
-
تاپ های بازار مناسب ورود البته اگر راه بدن شپنا، شبندر، شراز ،شبهرن، شسپا سصوفی،سهگمت،سکرد،ستران،سمازن حسینا ،حتاید، حکشتی شپدیس ،پارسان
-
آخر خبر
‼️‼️ روبیو: تا الان هیچ پولی به ایران واریز نکردیم/ با کشورهای خلیج فارس در مورد صندوق بازسازی ایران صحبت نکردیم @break_new ! سریع، دقیق، بی حاشیه
-
فملی زیر 1890تا 1760 ورود به فملی موفق باشید