جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| blo1997
۱۴:۵۲:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

غالبر فقط یسوال دارم اکثرا تو این سهم منفی 20تا 40% هستن واقعا تو صف فروش میرید تو کف بفروشید یه سهم دیگه تو سقف بردارید؟

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار