جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| esm.nadaram
۱۴:۲۸:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

عیار من فکر کنم سه هفته پیش گفتم اهرمی این نارنج اهرم خوبه خود بچه های بورس باز گفتن نه ریسکش بالاست اهرمی تو تاریخچه پروفایلم بگردید پیامشو پیدا می کنید

لیست اخبار