#فملی خوشم میاد فقط ریزش های جهانی مس اطلاع رسانی میشه!! مثبت بشه هیچی نمیگن
-
تحلیل سیگنال بورس سهام
#ختوقا ؛ 300 تومان را دیگر نخواهد دید.
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
#ختوقا ؛ 300 تومان را دیگر نخواهد دید.
-
سینرژی گزارشات ماهانه دارویی ها سیمانی ها زراعتی ها غذایی ها یانکی ها تو جنگ اسیب ندیدن بخاطر همین مسیرشون رو از بقیه جدا میکنن پالایشی ها هم خوبن فلزیها مخصوصا فملی بدلیل کاهش نرخ رشد جهانی احتمالا کاهش پیدا کنه کلا مسیر سهام خوب وبد جدا میشه پتروشیمی ها دوماه سال تولیدی نداشتن شاخص اصلاح فرسایشی داره نرخ دلار بدلیل نبود عرضه ثبت سفارشات داره می ره بالا
-
حافرین دوستان توی کارگراری مفید چرا وضعیت نوشته ممنوع
-
سباقر لطفا به نکته مهم شرکت دقت کنید شرکت با دلار 135 تومنی صادرات داره نه با دلار 87 تومنی سال قبل
-
Amomehdi
#تکشا تارگت 700 تومن است برای اصلاح
-
کانال حاج علی
#بازیگر_محورها 🔺 رشد شارپ طی سالهای گذشته 🔻 سپس ریزش فاصله تا سقف قیمتی ؛ #کساپا 87%- #دتولید 84%- #وگستر 83%- #ثشاهد 82%- #خکحرکه 80%- #وبرق 78%- #وگستر 77%- #زماهان 76%- #برکت 75%- #کدما 74%- #ثامان 73%- #دی 72%- #انرژی 71%- #وملی 70%- 🗓1405/04/04
-
کانال حاج علی
🔹گروه خودرو ، جامانده از رشد بازار هست و حداقل یک نوسان مثبت داریم نمادها از گروه خودرو ، در نقطه مناسب ورود و بنیادی 🔰 #خگستر #ختور #خمحرکه #خوساز #خمهر #خمحور 🗓1405/04/04
-
zobe
#سلار سهم بالای 300 تومان بازگشایی میشود هدف 500 تومان
-
پیرو هوش
#اهرم کجای این نوشتار خلاف قوانین ایران است که ادمین رهاورد حذف کرد درسناریو دوم دلار ازاد دویست ده هزار تومان