#سلار سهم بالای 300 تومان بازگشایی میشود هدف 500 تومان
-
کیا فاخرنیا
#خودرو نمیدونم خودرو چه سناریوو رو میره و الان هیچ نظری رو خودرو ندارم فقط دنبال میکنم چارت رو تا بفهمم کدوم مسیر رو در کوتاه مدت میخواد بره. #اما یک موضوع رو میدانم که بازی خودرو و باطبع کلیت بازار و شاخص کل حد فاصل خودرو 80ـ85 تمام خواهد شد و بازار حداقل 60%-50% ب بالا خواهد ریخت. پ ن:نمیداننم خودرو چطور به عدد 80ـ85 خواهد رسید داستان درست نکنید ولی ته بازی کلیت بازار #قطعا رو سطح 80ـ85 خودرو تمام خواهد شد.
-
بورس۲۴ | Bourse24
بورس کره جنوبی امروز رشد 5.4 درصدی داشت. بازده سالانه ان به 187 درصد رسید. @bourse24ir
-
خدایا شکررررررررت
خساپا سلااااااااااااام خودرو را رها کنید…فقط افشای اااااااااااااالف تاریخی خساپاااااااااااااااااااااااا را نظاره گر باشید. (این گوهر گرانبها را از دست ندهید.)
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#گشان بروزرسانی درخواستی یک الگو ✔️ این رشد تا محدوده 2650-3200 ت هم ادامه داشته باشه 4 تیر 1405 @Marketanalyzer1989
-
ورنا تا ده روز دیگه کدال میشه خبر واگذاری وثیقه بانک
-
وبملت دوستان اصلا نگران وبملت نباشید فقط صبر کمی میخات فعلا قیمتش هم نگران کننده نیست و مطمین باشید 200 را رد خواهد کرد
-
اِکو آیریا | تحلیل بازار های مالی
#فروش_ماهانه #فروش_خرداد #بهار_1405 #شرکت_های_تولیدی ⬅️ در لیست دوم، سه نماد سکرما، شفام و دبالک شرایط خوب و رو به رشدی داشتند. سیمان کرمان هم از سهم های خوب بازار و گروه سیمان می باشد و از سیمانی هایی میباشد که همیشه فروش منظم و رو به رشدی دارد و ضمنا افت تولید نسبت به پارسال نداشته است. ⚙️ سهم های گروه قطعات خودرویی به طور مشخص در 4 ماه اخیر اصلا وضعیت خوبی نداشتند و افت تولید بسیار زیادی داشتند ازین گروه نماد خچرخش وضعیت مطلوب تری دارد. ✅ در دو جدول فوق تمام شرکت های تولیدی که تا این لحظه گزارش خرداد ماه خود را دادند اورده شده است و در ادامه لیست شرکت های خدماتی هم بررسی خواهد شد. و در هفته اینده با امدن همه گزارش ها لیست ها به صورت صنعت های جداگانه بررسی خواهد شد. ✍🏻 رضا نعمت اللهی 🆔 @Eco_Ayria لینک کانال بله: ✅ https://ble.ir/join/HWeBFkgmKZ
-
خساپا ابتدا مهم است مقاومت رد شود ،اگه رد کنه عالی میشود حالا درمسیر صعود بعد مقامت یه افشا هم بزند دیگه عالی
-
سلام دایی اکبر ارادتمند . شرکت سرمایه گذاری وبوعلی ناو شرکت حداقل 800است بانک دی دو روز پیش فروخت تعداد 4 میلیارد و600میلیون سهم را هر برگ 460تومان بصورت بلوکی ولی الان قیمت تابلو هست 230تومان ایا وبوعلی شایسته خرید نیست؟؟؟؟؟؟؟♻️♻️♻️♻️♻️♻️
-
کانال کدال 724
🚨 حرکت #صنم به سمت اهرمی ها #صنم در این ماه بیش از 660 میلیارد تومان خرید انجام داده است. 🆔️ @C0dal724 🤖 @Codal724_bot