جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
کیومرث قهرمانی | q1350
۱۲:۵۴:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

شستا سلام مشکلی که دوشنبه داشت بابت عرضه در سقف قبلی خودش بود که نتوانست انرا رد کند و شدوی کندل ان روز گواه بر عرضه ها در این سقف قیمتی 217 بود . اما داستان در روز سه شنبه متفاوت شد ، همانگونه بنده از شنبه در منفی های بازار اصرار به خرید داشتم بخاطر همین موقعیت بازار بعد از فروش های هیجانی بود . در حال حاضر قیمت یک محدوده مقاومتی کلیدی دارد ، اگر با صف خرید سنگین مانند روز سه شنبه پیاپی بتواند محدوده 223و 233 را با قدرت رد کند ، شستا رفته برای خودش همانطور که فملی .گازش را گرفته است .

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار