شستا سلام مشکلی که دوشنبه داشت بابت عرضه در سقف قبلی خودش بود که نتوانست انرا رد کند و شدوی کندل ان روز گواه بر عرضه ها در این سقف قیمتی 217 بود . اما داستان در روز سه شنبه متفاوت شد ، همانگونه بنده از شنبه در منفی های بازار اصرار به خرید داشتم بخاطر همین موقعیت بازار بعد از فروش های هیجانی بود . در حال حاضر قیمت یک محدوده مقاومتی کلیدی دارد ، اگر با صف خرید سنگین مانند روز سه شنبه پیاپی بتواند محدوده 223و 233 را با قدرت رد کند ، شستا رفته برای خودش همانطور که فملی .گازش را گرفته است .
-
شاهین
#وبملت /// باسلام دقت سهامداران بانگ ملت ارزش مارکت بورسی بانگ الراجی عربستان حدودا 83میلیارد دلار ارزش مارکت بورسی بانگ ملی عربستان حدودا 50 میلیارد دلار ارزش مارکت دلاری بانگ ملت: 2.8 میلیارد دلار دوستان اگر گشایشهای اقتصادی و از لیست fatf خارج بشویم وبا رفع سوییفت 💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥 ارزش مارکت دلاریش موفق وپر سود باشید.
-
Sorena
وشمال درود بر شما اگر قصد فروش دارید پله فروشنده باشید همانند خرید، بنده هم وزن خودرو رو در عدد 50 تومن بالا بردم ولی هنوز هم رشدی نداشته
-
شنبه حکشتی یا شبندر بگید با دلیل
-
🏴BLACK SWAN🏴
✅ 📊 عضوگیری کانال خصوصی📊✅ سودهای کلان اتفاقی نیستند! 🚀 پیش از هر تصمیمی، کافیست نام نمادهای پیشنهادی ما (مثل تکنو 118 تومانی، شکام200 تومانی، شپلی 80 تومانی ؛ سجام ؛ ونوین ؛ دحاوی ؛ رایا ؛ وسدید و…) را در کانال جستجو کنید. 🔎 تاریخچه سیگنال های ما، سندی بر دقت تحلیل های ماست. 💎 جستجو کنید، مقایسه کنید و با اگاهی همراه ما شوید. 📉➡️💰 جهت هماهنگی @channel6886
-
اهرم زیاد دنبال گزارش و فلان نباشید این بازار دستوریه گزارش بد میاد صف خرید میشه گزارش خوب میاد صف فروش میشه شرکت اسیب میبینه سهمش بالا میره شرکت توسعه میده صف فروش میشه
-
عیار حکشتی تحلیل میکنید مقاومتش چنده
-
فتاح دانش
تایرا کجا بی نظیره 3 ساله داره درجا میزنه نه قیمت سهم بالا میره نه سود نقدی توزیع میکنه همه رو الاف کرده معلوم نیست پولها داره کجا میره
-
فقط شپلی
#شمواد منتظرگزارش 9ماهه عالی هستیم تاp/eبیاد حدود3 .وادامه روند رشد
-
Ahmadht
#اروند حمایت خیلی سنگینی داره در 6000 به احتمال خیلی بالا شنبه همه رو جمع میکنن ، تازه از یک شنبه دیگه محدودیت حجمی بر بازار حاکم میشه دیگه کسی نمیتونه حجم های نجومی بزار نهایتا 30000 حجم برای قیمت های شبش هزار تا ده هزار یعنی صف ها ی نجومی و سوری دیگه نداریم
-
فزر از نظر من با این محدودیت 10000 حداقل جلوی ریزش های شدید تو بورس تا حدودی گرفته میشه