جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ssh210
۱۲:۲۰:۱۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

حفاری درضمن اگر در مجمع سود تقسیم کنند و زمان پرداخت که در کدال گذاشته میشه واریز صورت نگیرد شرکت تخلف و از طریق بازرس سازمان پیگیری میشود. دقت کن حفاری در بازار اول(بازاراصلی) بورس میباشد. توی این چند دوره سودش پرداخت شده.موفق باشید.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار