حفاری درضمن اگر در مجمع سود تقسیم کنند و زمان پرداخت که در کدال گذاشته میشه واریز صورت نگیرد شرکت تخلف و از طریق بازرس سازمان پیگیری میشود. دقت کن حفاری در بازار اول(بازاراصلی) بورس میباشد. توی این چند دوره سودش پرداخت شده.موفق باشید.
-
بورسود
#خاور #صورت های_مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی نشده) شرکت #ایران_خودرو_دیزل •️ شرکت ایران خودرو دیزل در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 87 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش داشته است. •️ «خاور» با سرمایه ثبت شده 111,600,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 مبلغ 9,695,096 میلیون ریال سود شناسایی کرده است. •️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 13,450,824 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 130 درصد رشد داشته است. 1405-04-04 11:45:14 (1552968) ➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️⬇️ @codal360_ir
-
شپدیس بنظرم یک الگوی پرچم قوی در حال شکل گرفتن هست اول باید خط روند نزولی اش و بشکونه بطرف بالا که حدود 5 تا 6 درصد رشد قیمتی هست احتمالا یک پولبک ساده ( با کمی اتلاف وقت ) و سپس رشد انفجاری… بنظرم ارزش سرمایه گذاری و داره وقتی دیگر سهام بیش از 50 درصد رشد کردن .. بنابراین جای رشد خوبی داره ( البته این نظر شخصی هست ملاک خرید فروش کسی نباشد )
-
ph
#ثفارس اقا سهیل چی شد یه دفه پیدات شد شما کی هستین واقعا تا میخواد صعودی بشه پیدات میشه اما وقتی نزولی هست خبری ازت نیست
-
Mard Mard
وپاسار سلام دوستان جز موفق ترین و سود ساز ترین بانک های ایرانه
-
کیومرث قهرمانی
خساپا سلام یاداوری : ببینید همانطور که در دو روز صف فروش اخیر خساپا توصیه داشتم بخرید و از منفی ها نترسید و روز بعدش صف خرید شد ، دوباره تاکید می کنم این دو سهم خودرو و خساپا سوپر مفت بازار هستند . کاری هم به حواشی ان نداشته باشید . کار خودتان را بکنید و افت قیمتی احتمالی استفاده کنید مانند سه شنبه از بنده گفتن رود همانطور که دوستان و دنبال کنندگان محترم شاهد هستند ، 5 ماه قبل توصیه داشتم از گروه سیمانی ها داشته باشید و دیدید چه رشدی داشتند حالا دوباره این توصیه را برای گروه خودرویی دارم همچنین گروه بانکی بانگی ونوین و وبملت عالی هستند ونوین را دوشنبه در صف فروش سیگنال کردم و همان روز صف خرید بست . کلام اخر : در سبد خود حتما خساپا و یا خودرو ✅✅✅✅✅ خودران وبملت ✅✅✅✅✅ ونوین اگر راه داد ، که نمی دهد
-
فردایی نیوز
🔴 سرمایه گذاران خرد به سوی احتیاط در استفاده از گزینه ها و مارجین می روند تحقیقات JPMorgan نشان می دهد پس از رونق اخیر بازار، سرمایه گذاران خرد در استفاده از اهرم مالی محتاط تر شده اند؛ این تغییر می تواند فشار بر بخش فناوری که بیشترین جذب سرمایه را داشته، وارد کند. مطالعات تحقیقاتی JPMorgan (JPMorgan Chase & Co.) نشان می دهد پس از رشد اخیر شاخص های سهام، رفتار سرمایه گذاران خرد در رابطه با ابزارهای اهرمی تغییر کرده است. این گروه به خصوص در استفاده از گزینه ها (options) و مارجین (margin) محتاط تر شده اند. داده های به دست امده حاکی از کاهش قابل توجهی در حجم معاملات اهرمی توسط سرمایه گذاران خرد است. این کاهش پس از دوره ای از افزایش قیمت های سهام در بخش فناوری مشاهده شده است. JPMorgan بر این باور است که کاهش تمایل به استفاده از اهرم می تواند برای شرکت های فناوری که به طور عمده توسط این سرمایه گذاران حمایت می شده اند، فشار ایجاد کند. این شرکت ها معمولاً به دلیل رشد سریع و نیاز به سرمایه گذاری های بزرگ، جذب سرمایه گذاران خرد را به عنوان منبع مهمی می دانند. به عبارت دیگر، اگر سرمایه گذاران خرد کمتر مایل به استفاده از گزینه ها و مارجین شوند، تقاضا برای سهام فناوری ممکن است کاهش یابد و این می تواند منجر به کاهش سرعت رشد قیمت ها در این بخش شود. تحلیل گران JPMorgan تاکید می کنند که این تغییر رفتار، ناشی از نگرانی های مربوط به ریسک های مرتبط با اهرم پس از نوسانات اخیر بازار است. سرمایه گذاران به دنبال حفظ سرمایه خود هستند و تمایل دارند از ابزارهای پرریسک کمتر استفاده کنند. در نتیجه، انتظار می رود که فشارهای ناشی از کاهش اهرم مالی بر بخش فناوری، به ویژه شرکت های با ارزش گذاری بالا، در کوتاه مدت قابل مشاهده باشد. JPMorgan هشدار می دهد که این روند ممکن است به عنوان یک سیگنال هشداردهنده برای سرمایه گذاران و تحلیل گران بازار عمل کند و نیاز به بازنگری در استراتژی های سرمایه گذاری در بخش فناوری دارد. در نهایت، این تغییر در رفتار سرمایه گذاران خرد نشان می دهد که پس از دوره ای از رونق، تمایل به ریسک پذیری کمتر می شود و این می تواند تاثیر قابل توجهی بر پویایی بازارهای سهام داشته باشد. 🔗 منبع: MarketWatch - مشاهده اصل خبر https://www.marketwatch.com/story/retail-investors-have-suddenly-go...
-
شپنا نفت 69
-
فرزاد
#شلرد از بچه های فنی اینجا کسی هست بگه مشکل کندانسور داره به دما نمیرسه یا راکتور هست یا استریپر یا گرم کن خواهشا بگید بدونیم مشکلو
-
شبندر نفت 69دلار
-
Satrap537
حافرین پول حق ها را ندارم . کاش وبصادررمجمع می رفت سود میداد برای حافرین استفاده میشد