جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
کیومرث قهرمانی | q1350
۱۳:۲۱:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

خساپا سلام یاداوری : ببینید همانطور که در دو روز صف فروش اخیر خساپا توصیه داشتم بخرید و از منفی ها نترسید و روز بعدش صف خرید شد ، دوباره تاکید می کنم این دو سهم خودرو و خساپا سوپر مفت بازار هستند . کاری هم به حواشی ان نداشته باشید . کار خودتان را بکنید و افت قیمتی احتمالی استفاده کنید مانند سه شنبه از بنده گفتن رود همانطور که دوستان و دنبال کنندگان محترم شاهد هستند ، 5 ماه قبل توصیه داشتم از گروه سیمانی ها داشته باشید و دیدید چه رشدی داشتند حالا دوباره این توصیه را برای گروه خودرویی دارم همچنین گروه بانکی بانگی ونوین و وبملت عالی هستند ونوین را دوشنبه در صف فروش سیگنال کردم و همان روز صف خرید بست . کلام اخر : در سبد خود حتما خساپا و یا خودرو ✅✅✅✅✅ خودران وبملت ✅✅✅✅✅ ونوین اگر راه داد ، که نمی دهد

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار