جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی راستی | alirasty1339
۱۲:۰۱:۳۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

وبصادر فراموش کردید که وبصادر بشما سود بده نیست؟بیشتر سود میره ذخیره،ضمن اینه در بانکی ها نیز هر سال سود کمی کسب میکنه .پارسانیز یه تعدیل منفی تپل در مجمع بابت سود اعلامی در صورتهای مالی زد بدون اینکه علت انر برای سهامداران گزارش کند.

لیست اخبار