#خودرو الان میشه اردر 3 میلیونی گذاشت؟!
-
وبملت پتروشیمی ها گزارش سود 3 برابری دادن… از فردا بورس 🚀🚀🌿🌿
-
رضا فرج
پکرمان تو همون گروه لاستیک گزینه های بهتری هم هست باخرید پکرمان دارید بدهی میخرید سودی هم بده مطمینا پس میگیره بقول معروف تا خرخره تو قرضه وراه نفسش رو گرفته…شوخی نیست 20هزار میلیارد تسهیلات یعنی حدود سالی 6هزار میلیارد بهره هزینه زیان تسعیر ارز رو هم بهش اضافه کنید به نظرم هر وقت حداقل بدهی ارزیش تموم شد میشه بهش فکر کرد
-
ورنا فعلا خبری از واگذاری نیست فکر نمیکنم تا شهریور خبری بشه
-
فردایی نیوز
🔴 نمادهای منتظر برگزاری مجمع عمومی هفته دوم تیر 1405، چند نماد مهم بورسی شامل پیزد، شاروم، شرانل، تفارس، حفاری، زدشت، سیمرغ، پکرمان و زمگسا اماده برگزاری مجمع عمومی سالیانه هستند. هفته دوم تیر ماه 1405، سهامداران بورس منتظر برگزاری مجامع عمومی سالیانه چند نماد مهم هستند. مجتمع صنایع لاستیک یزد (پیزد) اماده برگزاری مجمع خواهد شد. پتروشیمی ارومیه (شاروم) نیز در برنامهٔ برگزاری مجمع قرار دارد. شرکت نفت ایرانول (شرانل) به زودی مجمع عمومی خود را برگزار می کند. تامین سرمایه خلیج فارس (تفارس) برای برگزاری مجمع برنامه ریزی کرده است. شرکت حفاری شمال (حفاری) نیز در فهرست نمادهای منتظر برگزاری مجمع قرار دارد. شرکت کشت و صنعت دشت خرم دره (زدشت) اماده برگزاری مجمع است. شرکت سیمرغ (سیمرغ) و گروه صنعتی بارز (پکرمان) نیز در این فهرست حضور دارند. در نهایت، نماد زمگسا نیز برای برگزاری مجمع عمومی سالیانه اماده است. 🔗 منبع: بورس نیوز - مشاهده اصل خبر #بورس https://www.boursenews.ir/fa/news/306008/کدام-نمادها-به-مجمع-می-روند
-
فزر یعنی از شنبه سفارش فروش 10000 میشه؟؟
-
کامران
#وبشهر سود تلفیقی منتهی به اسفند 1404 سود پایه تلفیقی هر سهم 3678 ریال
-
بورس نما(Bourse view)
🏦یکی از مهم ترین تغییرات بورس در سال های اخیر از شنبه اجرا می شود! بازاری که سال ها با قوانین قدیمی اداره می شد، حالا یک قدم به استانداردهای حرفه ای نزدیک تر شده است. از شنبه، لات معاملاتی سهام بر اساس قیمت هر سهم تغییر می کند؛ یعنی دیگر همه نمادها با یک نسخه واحد معامله نمی شوند و ساختار معاملات منطقی تر خواهد شد. ✅ خبر خوب چیست؟ این تغییر باعث می شود خرید و فروش در بسیاری از نمادها روان تر انجام شود و عدالت بیشتری بین سهام ارزان و گران برقرار شود. ❗️البته هنوز یک ایراد مهم باقی مانده… محدودیت 300 میلیون تومانی ارزش هر سفارش همچنان پابرجاست؛ محدودیتی که اگر در اینده اصلاح شود، می تواند سرعت و کیفیت معاملات را به شکل محسوسی افزایش دهد. مهم ترین تغییرات: 🔹 زیر 100 تومان خودرو، خساپا، وتجارت، وبصادر و… لات معاملاتی از 400 هزار به 3 میلیون سهم افزایش می یابد. 🔹 100 تا 300 تومان شستا، وبملت و… از 400 هزار به 1 میلیون سهم افزایش. 🔹 300 تا 500 تومان از 400 هزار به 300 هزار سهم کاهش. 🔹 500 تا 1000 تومان از 200 هزار به 300 هزار سهم افزایش. 🔹 1000 تا 3000 تومان بدون تغییر. 🔹 3000 تا 10000 تومان از 100 هزار به 30 هزار سهم کاهش. 🔹 10000 تا 30000 تومان از 50 هزار به 10 هزار سهم کاهش. 📈 بورس ارام ارام در حال پوست اندازی است. شاید این تغییر به تنهایی بازار را متحول نکند، اما نشان می دهد اصلاح زیرساخت ها اغاز شده و این دقیقاً همان چیزی است که یک بازار بزرگ برای رشد پایدار به ان نیاز دارد. هر اصلاح کوچک امروز، می تواند مسیر ورود سرمایه های بزرگ فردا را هموارتر کند.
-
STT
#فملی خوشم میاد فقط ریزش های جهانی مس اطلاع رسانی میشه!! مثبت بشه هیچی نمیگن
-
عیار صندوق سیمانو بخرید از اهرمیا دوری کنید
-
روح اله افشار
فزر عدنان جان متوجه اونس طلای 2850 دلاری نشدم 🧐🧐 اخرین ذخایر طلای بانک های مرکزی جهان ؛ امریکا ، 8،134 تن المان ، 3،362 تن ایتالیا ، 2،452 تن فرانسه ، 2،436 تن روسیه، 2،295 تن چین ، 2،250 تن و… ایران ، 320 تن❤️🧿 به نظر شما ، ایا امریکا ، این کشورها و تولید کنندگان طلا ، اجازه ریزش 70 درصدی اونس طلا از همین جاها که الان هست رو ، میدن؟ اصلا و ابدا 🚨⛔️🤚 عزیزم ، به این حرفهای دولت ها در خصوص بد بودن نرخ تورم بالا ، اصلا نباید اهمیت داد 🤚 این حرفها فقط ژست هستند و مصرف کوتاه مدت و داخلی دارند🤚 به نظر من ، اونس طلا تا پایان سال 2026 ، به کانال 5200 5500 دلار برخواهد گشت🤚🚀