جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| shahrooz5460
۱۱:۴۰:۴۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

کفپارس 350 مقاومت خیلی سختی براش بود که رد کرده فکر نکنم بخواد بیاد زیر 350شما اگه به 360 رسید فکر کن 330 بخر من 3ساله با سهم هستم 35درصد تو سودم رو 360 و 370 باز اضافه کردم مجدد اگه شنبه منفی بشه باز میخرم چارت سهم چیز قشنگی رو نشون میده هرچند بورس ما با چارت تحلیل کاری نداره

لیست اخبار