ایران خودرو دیزل (#خاور) گزارش #فعالیت_ماهانه (#اسفند_1404) دوره 1 ماهه منتهی به 1404/12/29(اصلاحیه) سال مالی منتهی به: 1404/12/29 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (32.76) درصدی فروش اسفند 1404 در مقایسه با ماه گذشته ⭕️کاهش (18.8) درصدی فروش اسفند 1404 در مقایسه با اسفند 1403 ✅رشد 59.69 درصدی فروش 12 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
نرم افزار تحلیل گر بورس - دایموند
#فنوال #گزارش فروش خرداد ماه 1405 ✅ نورد الومینیوم (فنوال) موفق به فروش 900.56 میلیارد تومان در خرداد ماه 1405 شد. که نسبت به مشابه سال قبل 158.81 درصد افزایش داشت. 🔥رکورد فروش ماهانه شکسته شد. 💵فروش صادراتی 20.5 میلیارد تومان ❇️همچنین فروش کل شرکت در سال 1405به رقم 1897.21 میلیارد رسید که نسبت به مشابه سال قبل151.09 درصد افزایش یافت. 💵 صادرات کل سال 1405به رقم 20.5 میلیارد تومان رسید. 🔸تعداد سهام 11.45میلیارد 🔸پی / ای 8.71 🔸 پی / ای گروه10.14 🔸ارزش بازار 10,829 میلیارد تومان 🔻بررسی بازدهی سهام: بازدهی 14 روز: 31% بازدهی 28 روز: 54% بازدهی 42 روز: 32% بازدهی 56 روز: 31% با صرفه جویی در مصرف , به اقتصاد کشور و خانوار کمک کنیم🌷 🇮🇷@dndir
-
آپشن و سهام مستعد
#غشهداب اپدیت اهداف پیش روی 170 185 ⏳
-
Satrap537
وبصادر کاربری میگه سیصد سهم از بزرگترین بانک کشور میشه یک نخ سیگار
-
شارژ و اینترنت رایگان
#کسب_درامد #اهرم 🦋اهرم به روال قبل برگشت و دوباره فعال شد.🦋 🦋 با دعوت از هر دوست 50 هزارتومان هدیه بگیر 💛 ✅احراز هویت: کدملی ، تاریخ تولد 💛وارد کردن کد معرف به صورت دستی الزامی است. 🔗لینک دانلود 🔵کد معرف: M01YEI واریز هدایا 30 تیر ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ https://ahrominvest.ir/app
-
بورس .
عیار شاخص بورس سبز حداقل 80 الی 100 شاخص بالا میاد سهام اهرمی شپنا دیدن داره امیر خان 🙏🏻🙏🏻🌹🌹🌹🟢
-
Satrap537
وبصادر خطرناکه ابر حباب دارد .یهو می ترکد و میشه 200تومان
-
Satrap537
وبصادر خیلی بده نخرید . تا من شنبه مجبور نشوم سرخطی بزنم
-
حافرین با عبور از کانال نزولی و در یک کانال صعودی بزودی ب سقف کانال خود خواهد رسید و کانال جدید فعال خواهد شد هدف اول 240 ت
-
فرزاد
#شلرد اره فوقش جریمه تاخیر وام ریالی میده 35هزار میلیارد تومن هم رقمی نیست، مهم ریالی بشه هست 6،7ماه تولید نکرده هم مهم نیست پول مفت… مفت جریمه تاخیر میدیم مهم قیمت سهمه 30،40%یا100%بالاتر باز کنن عالی میشه ، تولید نخواستیم
-
Mostafa
سصوفی بنظرم بیست درصد دیگه شاید بتونه رشد کنه . پی بر ای خیلی دیگه اجازه رشد بهش نمیدهد فکر کنم دیگه هفت و نیم اخراش باشه