جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بورس ایران | ooooid9910
۱۱:۳۲:۵۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#سبجنو دوستان سلام سود مجمع برای من واریز نشده و تا الان تجربه این شکلی نداشتم که بدونم چکار کنم عذرخواهی میکنم بانک ملی واریز میکنه یا باید از شرکت پیگیری کنم ممنونم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار