سفانو سود واریز شده اگر برای کسی واریز نشده مشکل از بانکش هست پیگیری کنه
-
حمید
خساپا جناب قهرمانی من فکر میکنم خبهمن عملکرد بهتری داره. پس تو گروه خودرویی خبهمن خرید بهتری هست؟؟
-
حسابورس
📌 کارنامه صادراتی سیمانی های بورس در بهار 1405 در بهار 1405 مجموع ارزش معاملات صادراتی شرکت های سیمانی به بیش از 54.39 میلیون دلار رسید. در میان شرکت های مختلف، پنج نماد توانستند بیشترین سهم از صادرات را به خود اختصاص دهند. نماد #سرود با ثبت فروش 11.71 میلیون دلاری در صدر این لیست ایستاده است. پس از ان نماد #سباقر با 9.18 میلیون دلار و #سپاها با 7.12 میلیون دلار در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند. همچنین نمادهای #سمازن با 5.01 میلیون دلار و #ساروم با 4.39 میلیون دلار لیست پنج شرکت برتر صادراتی را تکمیل کرده اند. @hesabourse
-
شپلی شپلی فعلا اتفاقا اصلاح نداره و حمایت هم لازم نداره و همه دارن با ولع تمام میخرن فروش این ماه که 1500 میلیارد کدال بشه تازه قفلی هم میره بالا الان من و شما از فروش خبر داریم بازار کدال رو میبینه دیگه این سهم اینده رو میبینه اینده ای که دور هم نیست و فروش شرکت براحتی سه هزار میلیارد میشه و سود سازی خیلی بالا
-
Bourse.crypto.team
🏦یکی از مهم ترین تغییرات بورس در سال های اخیر از شنبه اجرا می شود! بازاری که سال ها با قوانین قدیمی اداره می شد، حالا یک قدم به استانداردهای حرفه ای نزدیک تر شده است. از شنبه، لات معاملاتی سهام بر اساس قیمت هر سهم تغییر می کند؛ یعنی دیگر همه نمادها با یک نسخه واحد معامله نمی شوند و ساختار معاملات منطقی تر خواهد شد. ✅ خبر خوب چیست؟ این تغییر باعث می شود خرید و فروش در بسیاری از نمادها روان تر انجام شود و عدالت بیشتری بین سهام ارزان و گران برقرار شود. ❗️البته هنوز یک ایراد مهم باقی مانده… محدودیت 300 میلیون تومانی ارزش هر سفارش همچنان پابرجاست؛ محدودیتی که اگر در اینده اصلاح شود، می تواند سرعت و کیفیت معاملات را به شکل محسوسی افزایش دهد. مهم ترین تغییرات: 🔹 زیر 100 تومان خودرو، خساپا، وتجارت، وبصادر و… لات معاملاتی از 400 هزار به 3 میلیون سهم افزایش می یابد. 🔹 100 تا 300 تومان شستا، وبملت و… از 400 هزار به 1 میلیون سهم افزایش. 🔹 300 تا 500 تومان از 400 هزار به 300 هزار سهم کاهش. 🔹 500 تا 1000 تومان از 200 هزار به 300 هزار سهم افزایش. 🔹 1000 تا 3000 تومان بدون تغییر. 🔹 3000 تا 10000 تومان از 100 هزار به 30 هزار سهم کاهش. 🔹 10000 تا 30000 تومان از 50 هزار به 10 هزار سهم کاهش. 📈 بورس ارام ارام در حال پوست اندازی است. شاید این تغییر به تنهایی بازار را متحول نکند، اما نشان می دهد اصلاح زیرساخت ها اغاز شده و این دقیقاً همان چیزی است که یک بازار بزرگ برای رشد پایدار به ان نیاز دارد. هر اصلاح کوچک امروز، می تواند مسیر ورود سرمایه های بزرگ فردا را هموارتر کند. اینم اضافه کنم که در برخی نمادها برای سرخطی فشار کاذب بود چون میتوانست در یک سفارش پول بیشتری را درگیر کند و به همین علت خیلی نمادهای بهتر مورد توجه قرار نمیگرفتن و الان این موضوع میتونه خیلی بهتر بشه.
-
حکشتی مقاومت و حمایت حکشتی هم بگید ممنون میشم
-
خاهن خداکنه فقط باز بشه زودتر .چشم انتظار باز شدن این سهم هستیم .یکسال شد بسته است این نماد
-
حکشتی مقاومته حکشتی چه عددیه؟
-
شاهین
#وبملت /// باسلام دقت سهامداران بانگ ملت ارزش مارکت بورسی بانگ الراجی عربستان حدودا 83میلیارد دلار ارزش مارکت بورسی بانگ ملی عربستان حدودا 50 میلیارد دلار ارزش مارکت دلاری بانگ ملت: 2.8 میلیارد دلار دوستان اگر گشایشهای اقتصادی و از لیست fatf خارج بشویم وبا رفع سوییفت 💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥 ارزش مارکت دلاریش موفق وپر سود باشید.
-
Sorena
وشمال درود بر شما اگر قصد فروش دارید پله فروشنده باشید همانند خرید، بنده هم وزن خودرو رو در عدد 50 تومن بالا بردم ولی هنوز هم رشدی نداشته
-
شنبه حکشتی یا شبندر بگید با دلیل