#کساپا #شساخت #شمواد کسرا رسول خدا(ص) فرموده است: «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه: حسین چراغ هدایت و کشتی نجات است السّلام عَلیَ الحُسَین (ع ) وعَلی عَلِِِّیِ ابن الحُسَین (ع ) وعَلی اوْلادِ الحُسَین (ع ) و عَلی اَصحابِ الحُسَین (ع ) شهادت اغاز راه شفاعت است ای مولای و صاحب ما کشور اسلامی ایران را در جنگ اقتصادی با دشمنان الله پیروز گردان 🕋🇮🇷💌
-
مرجع صندوقهای سرمایهگذاری
🚨 قابل توجه دارندگان #اهرم گزارش جدید پورتفو اهرم مربوط به خرداد ماه در پروفایل اهرم در اپ فاندبیس به روز شده است. جدیدترین ترکیب دارایی این صندوق و لیست خرید و فروش های این صندوق در خرداد را می توانید در پروفایل اهرم در لینک زیر مشاهده کنید. 👈 پروفایل "اهرم" را در اپ فاندبیس مشاهده کنید https://t.me/fundbase_bot/app/
-
Vohutech | اخبار تکنولوژی
📰 سهم Cerebras پس از گزارش سود سقوط کرد Cerebras، تولیدکننده تراشه های هوش مصنوعی، در اولین گزارش مالی پس از ورود به بورس، حاشیه سود ناخالص خود را در کسب وکار اصلی تنگ تر پیش بینی کرد. این پیش بینی باعث نگرانی سرمایه گذاران شد و منجر به افت شدید قیمت سهام شرکت گردید. مدیرعامل شرکت بیان کرد که سوتفاهمی در مورد چشم انداز حاشیه سود وجود داشته و این موضوع منجر به واکنش منفی بازار شده است. منبع: techcrunch اخبار هوش مصنوعی و تکنولوژی را با ما دنبال کنید 📬 Vohutech | اخبار تکنولوژی https://techcrunch.com/2026/06/24/cerebras-stock-plunges-after-earnings-as-ceo-says-margin-outlook-was-misunderstood/ https://t.me/vohutech
-
علی راستی
وبصادر فراموش کردید که وبصادر بشما سود بده نیست؟بیشتر سود میره ذخیره،ضمن اینه در بانکی ها نیز هر سال سود کمی کسب میکنه .پارسانیز یه تعدیل منفی تپل در مجمع بابت سود اعلامی در صورتهای مالی زد بدون اینکه علت انر برای سهامداران گزارش کند.
-
امیر لرستانی
غالبر بنظرم دوستانی که قصد میانگین کم کردن دارند لاقل تا پایان هفته اینده صبر کنن چراکه تا 11 تیر مهلت ارسال گزارش داده شده اگه تمدید نشه و گزارشم منتشر نشه ممکنه پولتون ماها گیر بیوفته یکی از دلایل اصلاح در بازار سبز میتونه اینم باشه که کمتر سهمی تو رشد 1401 1000درصد رشد کرده ثفارس هم مثلا 10 برابر شد 1401 الان همش منفی و درجا میزنه
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#سرچشمه بروزرسانی درخواستی چطور بود ؟! 😉 در ادامه الگوی خوشبینانه و البته محتمل برگشت سهم از تراز 440-480 ت هست و شروع یک روند پایدار… انشالله 4 تیر 1405 @Marketanalyzer1989
-
اخبار شرکتها و مجامع
#خاور | رشد فروش به سوداوری رسید؛ جهش 130 درصدی سود تلفیقی ایران خودرو دیزل صورت های مالی سالانه ایران خودرو دیزل نشان می دهد این شرکت توانسته در سال 1404 مسیر رشد سوداوری را ادامه دهد و عملکردی بهتر از سال قبل به ثبت برساند. بر اساس گزارش منتشر شده، خاور در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 موفق به تحقق 87 ریال سود به ازای هر سهم شده که نسبت به سال قبل 40 درصد افزایش داشته است. سود خالص شرکت اصلی نیز به 9.7 هزار میلیارد ریال رسیده و این در حالی است که درامدهای عملیاتی شرکت طی این دوره با رشد 60 درصدی فروش همراه بوده است. در بخش تلفیقی، عملکرد گروه چشمگیرتر بوده و سود تلفیقی ایران خودرو دیزل به 13.5 هزار میلیارد ریال رسیده که نسبت به سال قبل 130 درصد رشد را نشان می دهد. رشد قابل توجه سود تلفیقی در مقایسه با سود شرکت اصلی، بیانگر بهبود عملکرد زیرمجموعه ها و تقویت وضعیت عملیاتی گروه در سال گذشته است؛ موضوعی که در کنار افزایش فروش، نقش مهمی در رشد سوداوری ایفا کرده است. گزارش سالانه خاور تصویری از افزایش فروش، بهبود سوداوری و جهش سود تلفیقی ارایه می دهد؛ عملکردی که نشان می دهد این خودروساز تجاری سال مالی را با شرایطی بهتر از گذشته به پایان رسانده است. @akhbar_majame
-
محمد الدوساری
شپنا چکار داری میکنی ارتش تک نفره
-
Boursight
اپدیت #افق بعد از چهار سال از 350 تومان اوایل 1401 تا 6000 تومان یه کله بالا اومد چیزی حدود 15 برابر! وقتی سهام بنیادی رو جای مناسب میخری دیگه بعد از هر بار بالا رفتن نباید ترس و دلهره بگیری و بفروشی توصیه میشه همیشه یک سوم پرتفوی سهام بنیادی باشن و در هر شرایطی نگهداری بشن حتی زمانی که شاخص به مقاومت مهمی میرسه و میریزه چارت قبلی تایم روزانه س و چارت جدید هفتگی کف چارت قبلی محل فلش سبز در چارت جدید است
-
روح اله افشار
فزر فعلا بازار گردان با دست پر نشسته پشت سیستم 🚨🚨🚨🚨 برای اخر هفته و روزهای تعطیل ، بی هیچچ دلیلی ، د لار رو بردن تا 167 168 ، هفته های دیگه یه افت شدید میدن بهش و حتی تا 155 150 تومن میارنش پایین ، هم نوسان رو گرفتن و هم کاری می کنن ، اواخر مرداد ماه که واقعا د لار و طلا خواستن روند رشد اصلیشون رو شروع کنن ، کسی دیگه باور نکنه که این رشد ، اول رالی شدید و اصلی هست و سمتش نمیرن 🤚 اصطلاحا ترس رو میندازن به دل بازار 🤚 و مردم وقتی به خودشون میان که می بینن طلا ، د لار و سهامشون رو تو کف های قیمتی ، تو این دو سه ماه خرداد تا مرداد ، فروختن به حقوقی ها و بازارگردان 🤚😔🚨 ولی ، دیگه این بازی ، خییلی نخ نما و قدیمی شده 🤚 دلار تو محدوده 150 155 و گرم طلا محدوده 15500 14800 ، فقط و فقط ، اخرین فرصتهای خرید هست و بس🤚 انشالا ، تو این یکی دو ماه پیش رو ، بدون توجه به ریزشها ، خورد خورد فزر ، فملی ، عیار و سپرده نقره خواهم خرید به دید نگهداری تا عید 🏃♂️🤚 بماند به یادگار 4 تیر ماه 1405 ، عاشورای حسینی🌹
-
وبهمن 500 هزار متر ناخالص ، بیش از 200 هزار متر مسکونی به علاوه تجاری و اداری وابسته مساحت زمین بافکار است و بعد از ترمینال جنوب، تقاطع رییسی و رجایی واقع شده که با حساب سر انگشتی متری 100 تومان، بیش از 20 همت ارزش دارد. پورتفو سهام شرکت همین امروز بیش از 15 همت است. 2 همت سود انباشته پارسال مانده و لااقل 2 همت دیگر در این فصل مجامع سود شرکت افزایش می یابد. بله، شما دارایی حداقل 40 همتی رو 9 همت فروختی…