جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ZA⛳️H⛳️RA | kashaneh405
۱۰:۱۲:۰۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#های_وب در یک سهم بد مثل های وب نباید خوابید به امید جبران وگرنه علاوه بر زیان بیشتر از رشد بقیه بازار جا میمونی.بهر دلیل که تا الان رشد نکرده من بعد هم رشد نمیکنه…الان بازار و اهرمی و سهام کوچک وخیلی از سهام چند برابر شدند ولی های وب همون 30 تا 40 در نوسانه.. این های وب و من خودم سال 400 و401 پاش نشستم..اما دیدم هر بار خود میری توی سر شرکتش میزنه..اواخر سال 403 یک راه برای جابجایی و تبدیل زیان های وب به سود پیدا کردم و همین تاپیک های وب و چکاپا و شاخص گذاشتم ..در حالی که بازار در کف ترین حالت بود و ارزش معاملات روزانه بازار رسیده بود به حتی 2/5 همت من خودم های وب و تملت و فروختم و صندوق اهرمی نارنج خریدم..والله قسم هیچوقت پشیمان نشدم چون های وب در رشدها رشد نمیکرد اما در اصلاحهها جلو بود…پارسال دی 404 خوشحال بودم که جابجایی خوبی بود اما نمیدونستم اصل سود این جابجایی تازه قراره بعد جنگ و بعد بازگشایی بازار باشه..های وب از اون مقطع هیچ رشدی نداشته و لی صندوق نارنج اهرم دقیقا 400 درصد رشد کرد و تمام زیان های های وب و جبران کرد..یکی از دوستان هم تملت و ذوب و با اهرمی نارنج جابجا کرده بود و زیانش جبران شد…در یک سهم بد نباید موند به امید رشد وگرنه از رشد بقیه بازار هم جا میمونیم و میشه دو سر زیان…

لیست اخبار