#های_وب در یک سهم بد مثل های وب نباید خوابید به امید جبران وگرنه علاوه بر زیان بیشتر از رشد بقیه بازار جا میمونی.بهر دلیل که تا الان رشد نکرده من بعد هم رشد نمیکنه…الان بازار و اهرمی و سهام کوچک وخیلی از سهام چند برابر شدند ولی های وب همون 30 تا 40 در نوسانه.. این های وب و من خودم سال 400 و401 پاش نشستم..اما دیدم هر بار خود میری توی سر شرکتش میزنه..اواخر سال 403 یک راه برای جابجایی و تبدیل زیان های وب به سود پیدا کردم و همین تاپیک های وب و چکاپا و شاخص گذاشتم ..در حالی که بازار در کف ترین حالت بود و ارزش معاملات روزانه بازار رسیده بود به حتی 2/5 همت من خودم های وب و تملت و فروختم و صندوق اهرمی نارنج خریدم..والله قسم هیچوقت پشیمان نشدم چون های وب در رشدها رشد نمیکرد اما در اصلاحهها جلو بود…پارسال دی 404 خوشحال بودم که جابجایی خوبی بود اما نمیدونستم اصل سود این جابجایی تازه قراره بعد جنگ و بعد بازگشایی بازار باشه..های وب از اون مقطع هیچ رشدی نداشته و لی صندوق نارنج اهرم دقیقا 400 درصد رشد کرد و تمام زیان های های وب و جبران کرد..یکی از دوستان هم تملت و ذوب و با اهرمی نارنج جابجا کرده بود و زیانش جبران شد…در یک سهم بد نباید موند به امید رشد وگرنه از رشد بقیه بازار هم جا میمونیم و میشه دو سر زیان…
-
Satrap537
وبصادر کاربری میگه سیصد سهم از بزرگترین بانک کشور میشه یک نخ سیگار
-
شارژ و اینترنت رایگان
#کسب_درامد #اهرم 🦋اهرم به روال قبل برگشت و دوباره فعال شد.🦋 🦋 با دعوت از هر دوست 50 هزارتومان هدیه بگیر 💛 ✅احراز هویت: کدملی ، تاریخ تولد 💛وارد کردن کد معرف به صورت دستی الزامی است. 🔗لینک دانلود 🔵کد معرف: M01YEI واریز هدایا 30 تیر ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ https://ahrominvest.ir/app
-
بورس .
عیار شاخص بورس سبز حداقل 80 الی 100 شاخص بالا میاد سهام اهرمی شپنا دیدن داره امیر خان 🙏🏻🙏🏻🌹🌹🌹🟢
-
Satrap537
وبصادر خطرناکه ابر حباب دارد .یهو می ترکد و میشه 200تومان
-
Satrap537
وبصادر خیلی بده نخرید . تا من شنبه مجبور نشوم سرخطی بزنم
-
حافرین با عبور از کانال نزولی و در یک کانال صعودی بزودی ب سقف کانال خود خواهد رسید و کانال جدید فعال خواهد شد هدف اول 240 ت
-
فرزاد
#شلرد اره فوقش جریمه تاخیر وام ریالی میده 35هزار میلیارد تومن هم رقمی نیست، مهم ریالی بشه هست 6،7ماه تولید نکرده هم مهم نیست پول مفت… مفت جریمه تاخیر میدیم مهم قیمت سهمه 30،40%یا100%بالاتر باز کنن عالی میشه ، تولید نخواستیم
-
Mostafa
سصوفی بنظرم بیست درصد دیگه شاید بتونه رشد کنه . پی بر ای خیلی دیگه اجازه رشد بهش نمیدهد فکر کنم دیگه هفت و نیم اخراش باشه
-
Fbipolice11 .....
فولاد فولاد از فردا ✈️✈️✈️✈️✈️✈️ قیمتش 12000 تومن رکورد تولید 👌 سود رسانی به سهامدار 🕳️
-
Satrap537
حافرین از همینجا سهم حد اقل سه برابر. میشه