شپنا شپنا یی های عزیز برای کسانی که در سود خوبن سیو سود برای کسانی که ندارن منتظر اصلاح مختصر باشن بعد یا بخرن یا خریدشون را کامل کنن کل بورس بخصوص پالایشیها چنان رشدی خواهند داشت که همه را شوکه خواهد کرد
-
اخبار منتخب
**•️گل اول برزیل به اسکاتلند توسط وینیسیوس در دقیقه 7** 🔹 طرح طلای بیمه زندگی پارسیان 🔹 اینده ای طلایی با سود طلایی 🔹 بیمه ای متصل به صندوق طلا #بیمه_پارسیان #بیمه_زندگی_پارسیان @news_2100
-
تیتر تجارت
•️گل اول برزیل به اسکاتلند توسط وینیسیوس در دقیقه 7 🔹 طرح طلای بیمه زندگی پارسیان 🔹 اینده ای طلایی با سود طلایی 🔹 بیمه ای متصل به صندوق طلا #بیمه_پارسیان #بیمه_زندگی_پارسیان @Titretejarat
-
ذوب اخه خیلی مشکوکه اخرین روز قبل از تعطیلات زیاد اینطور یکدست سبزی بورس رو شاهد باشیم، بیشتر بنظر ترفند خریدار حقیقی پیدا کردن برای هفته اینده میاد و قفل کردن انها در صف فروش تا عدد موردنظرشان
-
مشگین بورس
#خزامیا مستحق رشد تا سقف البته باید روی خط روند نزولی تثبیت کند
-
حسین م
#کهمدا خب گزارش اخرین ماه سال مالی هم اومد با این حساب سود امسال (1405) کهمدا شد تقریبا 103 تومن . مبارک ایشالا
-
ZA⛳️H⛳️RA
#های_وب در یک سهم بد مثل های وب نباید خوابید به امید جبران وگرنه علاوه بر زیان بیشتر از رشد بقیه بازار جا میمونی.بهر دلیل که تا الان رشد نکرده من بعد هم رشد نمیکنه…الان بازار و اهرمی و سهام کوچک وخیلی از سهام چند برابر شدند ولی های وب همون 30 تا 40 در نوسانه.. این های وب و من خودم سال 400 و401 پاش نشستم..اما دیدم هر بار خود میری توی سر شرکتش میزنه..اواخر سال 403 یک راه برای جابجایی و تبدیل زیان های وب به سود پیدا کردم و همین تاپیک های وب و چکاپا و شاخص گذاشتم ..در حالی که بازار در کف ترین حالت بود و ارزش معاملات روزانه بازار رسیده بود به حتی 2/5 همت من خودم های وب و تملت و فروختم و صندوق اهرمی نارنج خریدم..والله قسم هیچوقت پشیمان نشدم چون های وب در رشدها رشد نمیکرد اما در اصلاحهها جلو بود…پارسال دی 404 خوشحال بودم که جابجایی خوبی بود اما نمیدونستم اصل سود این جابجایی تازه قراره بعد جنگ و بعد بازگشایی بازار باشه..های وب از اون مقطع هیچ رشدی نداشته و لی صندوق نارنج اهرم دقیقا 400 درصد رشد کرد و تمام زیان های های وب و جبران کرد..یکی از دوستان هم تملت و ذوب و با اهرمی نارنج جابجا کرده بود و زیانش جبران شد…در یک سهم بد نباید موند به امید رشد وگرنه از رشد بقیه بازار هم جا میمونیم و میشه دو سر زیان…
-
فملی برو دنبال زندگیت
-
علی اسماعیل نیا
#جم_پیلن #شاخص_بورس پتروشیمی جم پیلن پدیده تابستان 405 بورس ایران خواهد بود…. همچنان خیلی از سهمهای زراعی دارویی و روغنی جذابن و بالاتر هم میان… پالایشیها هم با تقسیم سود خوبی که دارن جزو گزینه های جذابن در این قیمتها… اما در کنارش یه سری شرکتهای رشد نکرده و پرپتانسیل با پی بر ای فوروارد بسیار بسیار جذاب در بازار وجود دارن که یکیش همین جم پیلن هست…. این شرکت پی به ای فوروارد حدود 2/5 داره یعنی بشدت از گروهش و کل بازار عقب هست ضمن اینکه در بورس کالا در سه ماهه به علت قیمتهای بسیار بالای محصولاتش در زمان جنگ و فروش از موجودی گذشته واقعا حاشیه سود خیره کننده ای گرفته و در گزارش سه ماهه بهارش بازار رو سوپرایز خواهد کرد
-
خودرو امیدوارم امسال نمودارهایی در شاخص و سهام ببینم که دایما در حال صعود و اصلاح است و در بلندمدت روند صعودی دارد خدایا میشه یعنی به این ارزو برسیم و بورس کشورمان رونق بگیرد خسته شدیم از رشد های افسار گسیخته و ریزش های افسار گسیخته
-
OMID
#فارس باتثبیت شدن قیمت دربالای میدلاین اولین هدف احتمالی مشخص شده است