جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Ali | ali63yan
۰۷:۴۹:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

نارنج اهرم شمارو یاد اوری میکنم پارسال مردم هر تارگتی به طلا میدادن که دیگه از اینجا اصلاح میکنه،بازار ساز بدون اصلاح یا با دو سه درصد اصلاح میداد بالاتر 6 میلیون طلا میخرید مثلا میگفت 10 تومن اصلاح میده بازار ساز میبرد تا 14 میلیون،3 درصد اصلاح میداد باز میفروختن یه کله میبرد تا 18 یادتون نرفته که! حالا که امسال شاخص تارگت 12 13 میلیون داره و کلی همعقب ماندگی از همه بازارا داره و با دلار 30 تومنی معاملهمیشه بیشتر سهمها به نظرتون چکارا میتونه بکنه،کمی تفکر

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار