حالا اینو ببینید 👇👇 با متغییر های فعلی #فسبزوار اگر تا پایان سال 28 همت بفروشه که بیشتر می فروشه ، با حاشیه سود 28.5 درصد 8 همت سود خالص می سازه یعنی p/e fw حدود 2.6. 🇮🇷 کانال تلگرام بوقت ایران [بورس] https://t.me/boursereall 🇮🇷 کانال بله بوقت ایران [ سیاست - اخبار جنگ] ble.ir/join/HzW18xZkWJ
-
بورسیران
#خزامیا یکی از همراهان کانال اختصاصی تک سهم خزامیاست.نظرمو خواست ایشون، منم گفتم برا همه بذارم که درسی هم برا بقیه بشه. سهمی که 3 ساله اصلاح کرده رو چرا باید فروخت؟ بخاطر گردش و سود کارگزاری؟ توصیه من به اون عزیزانی که خزامیا دارن فقط نگهداری هست. 3 سال اصلاح رو تحمل کردید، یک سال صعود رو هم تحمل کنید. مهدی عاشوری - مشاور عالی اقتصادی مدیرعامل شرکت قطران زغالسنگ اصفهان و مشاور اقتصادی معاونت بازرگانی شرکت صنعتی و معدنی چادرملو (کچاد) @SHBA24
-
تحلیل بنیادی بورس / محمد نورانی
با توجه به جدول مقایسه ای بالا متوجه میشویم که بازدهی نماد #شسپا در یک دوره هفت ساله %577 بیشتر از #بازدهی_طلا بوده است . این در حالیست که در حال حاضر قیمت طلا در فاز رکود و اصلاح و یک دوره ساید را پشت سر میگذارد و سهام بازار سرمایه در مرحله رشد و افزایش قیمت قرار گرفته اند یادمان باشد بنا به تجربه تاریخی در بلندمدت بازدهی هیچ کدام از بازارها به بورس نمیرسد اما به شرط ها و شروط ها این تجربه حاصل حدود 24 سال فعالیت مداوم من در بازار بورس و بازارهای مالی مختلف است
-
تحلیل بنیادی بورس / محمد نورانی
#مقایسه_بازده_شسپا با #شاخص_کل و شاخص فراورده های نفتی و #طلا @nurani_mohammad
-
تحلیل بنیادی بورس / محمد نورانی
🟩 #شسپا نفت سپاهان (بورس) اخرین قیمت: 15,460 🟢 ( +3.0%) حجم معاملات: 9,102,654 🟢صف خرید: 24,966,889 چارت از 1399/01/05 تا 1405/04/02
-
مرکز اطلاعات مالی ایران - پایش رسانه ها
⭕نامه جمعی از اقتصاددانان به رهبر انقلاب ✅ www.newswire.ir/tHJIU2GPX منبع: #فارس http://reader.newshub.ir/assets/images/sources/38b3eff8.jpg
-
محمد
#وسپه به دوستانی که ازاصلاح بازارمطلب میزنن پیشنهادمیکنم سری به سایت دیواربزنیدوقیمتهای خودرو و املاک ببینید..ازسال98تاالان ارزش سرمایه هامون حداقل یک 30م شده.که درتوییت قبلی م به اشتباه زده بودم یک15م .
-
تریبون آزاد
سلام وقت بخیر توی صندوق رفاه برای وام من از تاریخ 27 خرداد نوشته پرداخت شده ولی هیچی واریز نشده دلیلش چی میتونه باشه؟ ➕Unknown | @bonabunii
-
Shahram_Kamali
#نیان 🚨5. وضعیت صنعت روندهای مثبت به سود شرکت:🖌کمبود برق در کشور 🖌رشد استفاده از UPS 🖌توسعه دیتاسنترها 🖌رشد انرژی خورشیدی 🖌افزایش نیاز به ذخیره سازهای انرژی. همه این عوامل به نفع شرکت هایی مانند نیان هستند. 🚨6. تحلیل ریسک ها 📌ریسک متوسط 🖋نوسان نرخ ارز 🖋محدودیت واردات قطعات 🖋کاهش بودجه پروژه های دولتی 📌ریسک بالا 🖋ارزش گذاری بیش از حد سهم در دوره های هیجانی 🖋وابستگی بخشی از رشد اینده به تحقق برنامه های توسعه 🚨7. ارزش ذاتی و جمع بندی سرمایه گذاری اگر بخواهم فقط بر اساس عوامل بنیادی رتبه بندی کنم: عامل ارزیابی 🖌کیفیت کسب وکار 8 از 10 🖌چشم انداز صنعت 8.5 از 10 🖌دارایی های پنهان 9 از 10 🖌سوداوری عملیاتی 7.5 از 10 🖌ریسک 6 از 10 🖌جذابیت بلندمدت 8 از 10
-
🇮🇷 بوقت ایران [ بورس]
فنوال گزارش خوبی داده ولی کلا از صنعت الومینیوم (فایرا فنوال الومینا) فعلا اومدم بیرون و بیشتر دنبال سهام صنعت سرب و روی هستم #فگستر #فسوژ #فراور 🇮🇷 کانال تلگرام بوقت ایران [بورس] https://t.me/boursereall 🇮🇷 کانال بله بوقت ایران [ سیاست - اخبار جنگ] ble.ir/join/HzW18xZkWJ
-
🇮🇷 بوقت ایران [ بورس]
رکوردهای عجیب و غریب #دجابر در خردادماه هم ادامه یافت 🔶 مبلغ درامد خرداد ماه : 600.8 650 درصد بیشتر از ماه مشابه سال قبل . دجابر طی 3 ماه بهار 1546 میلیارد تومان فروش ثبت کرده ، 315 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد فروش داشته . اگر تا اخر سال فقط 6 همت بفروشه که قطعا خواهد فروخت انوقت:: P/E fw =1/9 بعد اینهمه رشد سوپر مفته 🇮🇷 کانال تلگرام بوقت ایران [بورس] https://t.me/boursereall 🇮🇷 کانال بله بوقت ایران [ سیاست - اخبار جنگ] ble.ir/join/HzW18xZkWJ