#خودران سلام دوستان گیر خودران 1300 هست که این هفته رد میکنه سهم دار حقوقی حدودا 400 میلیون سهم رو خریده اونم تو یک هفته این سهم به سهم داراش خیلی بدهکاره از ما گفتن بود فعلان پول داره سمت سهم های خودرویی میاد فقط حواستون باشه که این سهم رو مفت ندید بره. یا علی
-
تحلیل بنیادی بورس / محمد نورانی
#مقایسه_بازده_شسپا با #شاخص_کل و شاخص فراورده های نفتی و #طلا @nurani_mohammad
-
تحلیل بنیادی بورس / محمد نورانی
🟩 #شسپا نفت سپاهان (بورس) اخرین قیمت: 15,460 🟢 ( +3.0%) حجم معاملات: 9,102,654 🟢صف خرید: 24,966,889 چارت از 1399/01/05 تا 1405/04/02
-
مرکز اطلاعات مالی ایران - پایش رسانه ها
⭕نامه جمعی از اقتصاددانان به رهبر انقلاب ✅ www.newswire.ir/tHJIU2GPX منبع: #فارس http://reader.newshub.ir/assets/images/sources/38b3eff8.jpg
-
محمد
#وسپه به دوستانی که ازاصلاح بازارمطلب میزنن پیشنهادمیکنم سری به سایت دیواربزنیدوقیمتهای خودرو و املاک ببینید..ازسال98تاالان ارزش سرمایه هامون حداقل یک 30م شده.که درتوییت قبلی م به اشتباه زده بودم یک15م .
-
تریبون آزاد
سلام وقت بخیر توی صندوق رفاه برای وام من از تاریخ 27 خرداد نوشته پرداخت شده ولی هیچی واریز نشده دلیلش چی میتونه باشه؟ ➕Unknown | @bonabunii
-
Shahram_Kamali
#نیان 🚨5. وضعیت صنعت روندهای مثبت به سود شرکت:🖌کمبود برق در کشور 🖌رشد استفاده از UPS 🖌توسعه دیتاسنترها 🖌رشد انرژی خورشیدی 🖌افزایش نیاز به ذخیره سازهای انرژی. همه این عوامل به نفع شرکت هایی مانند نیان هستند. 🚨6. تحلیل ریسک ها 📌ریسک متوسط 🖋نوسان نرخ ارز 🖋محدودیت واردات قطعات 🖋کاهش بودجه پروژه های دولتی 📌ریسک بالا 🖋ارزش گذاری بیش از حد سهم در دوره های هیجانی 🖋وابستگی بخشی از رشد اینده به تحقق برنامه های توسعه 🚨7. ارزش ذاتی و جمع بندی سرمایه گذاری اگر بخواهم فقط بر اساس عوامل بنیادی رتبه بندی کنم: عامل ارزیابی 🖌کیفیت کسب وکار 8 از 10 🖌چشم انداز صنعت 8.5 از 10 🖌دارایی های پنهان 9 از 10 🖌سوداوری عملیاتی 7.5 از 10 🖌ریسک 6 از 10 🖌جذابیت بلندمدت 8 از 10
-
🇮🇷 بوقت ایران [ بورس]
فنوال گزارش خوبی داده ولی کلا از صنعت الومینیوم (فایرا فنوال الومینا) فعلا اومدم بیرون و بیشتر دنبال سهام صنعت سرب و روی هستم #فگستر #فسوژ #فراور 🇮🇷 کانال تلگرام بوقت ایران [بورس] https://t.me/boursereall 🇮🇷 کانال بله بوقت ایران [ سیاست - اخبار جنگ] ble.ir/join/HzW18xZkWJ
-
🇮🇷 بوقت ایران [ بورس]
رکوردهای عجیب و غریب #دجابر در خردادماه هم ادامه یافت 🔶 مبلغ درامد خرداد ماه : 600.8 650 درصد بیشتر از ماه مشابه سال قبل . دجابر طی 3 ماه بهار 1546 میلیارد تومان فروش ثبت کرده ، 315 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد فروش داشته . اگر تا اخر سال فقط 6 همت بفروشه که قطعا خواهد فروخت انوقت:: P/E fw =1/9 بعد اینهمه رشد سوپر مفته 🇮🇷 کانال تلگرام بوقت ایران [بورس] https://t.me/boursereall 🇮🇷 کانال بله بوقت ایران [ سیاست - اخبار جنگ] ble.ir/join/HzW18xZkWJ
-
🇮🇷 بوقت ایران [ بورس]
حالا اینو ببینید 👇👇 با متغییر های فعلی #فسبزوار اگر تا پایان سال 28 همت بفروشه که بیشتر می فروشه ، با حاشیه سود 28.5 درصد 8 همت سود خالص می سازه یعنی p/e fw حدود 2.6. 🇮🇷 کانال تلگرام بوقت ایران [بورس] https://t.me/boursereall 🇮🇷 کانال بله بوقت ایران [ سیاست - اخبار جنگ] ble.ir/join/HzW18xZkWJ
-
تحلیل تکنیکال بنیادی سرو
تحلیل بنیادی گروه پالایشی به روایت انیگما ! حالا همه گزارشات نشون میده شپنا بهترین پالایشی هست ، ولی خب انیگما اصرار داره شراز بهتره البته ما همه پالایشی ها را دوست داریم البته از شتران بدمون میاد 😅 شپنا ، شبندر ، شراز ، شتران ، شبریز