جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بهنام احمدی | bhnamahmadi
۰۳:۱۴:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#خودران سلام دوستان گیر خودران 1300 هست که این هفته رد میکنه سهم دار حقوقی حدودا 400 میلیون سهم رو خریده اونم تو یک هفته این سهم به سهم داراش خیلی بدهکاره از ما گفتن بود فعلان پول داره سمت سهم های خودرویی میاد فقط حواستون باشه که این سهم رو مفت ندید بره. یا علی

لیست اخبار