#کباده دقیق 4 ماه پیش گفتم کباده 1100 تومانی هدیه بود برای سرمایه گزاری..یعنی کباده 1100 رو 4 ماه پیش میخریدید دیگه هرگز اون عدد رو نمیدید و همیشه قیمتش بالای اون عدد می رود که رفت سهم مقاومت اسمی 2000 رو هفته پیش شکست و یه پولبک ریز زد و اماده می شود برای پر کردن گپ افزایش سرمایه خود یعنی اول عدد 2400 تومان و هدف بعد 3700 تومان با این پول درشت که رو سهم اومد روز سه شنبه از شنبه قفل میشه و راه نمی دهد…دوستان من خان بزرگ هستم اسم کاربری بنده مسدود شد تا رفع مسدودیت اسم بنده من رو دنبال کنید تا تحلیل بگذارم..مجاهد بنده خان بزرگ هستم کاربریم مسدود است منو با این اسم دنبال کنید تا حسابم از مسدودیت خارج شه
-
𝓘𝓬𝓱𝓲𝓰𝓸'𝓼 𝓐𝓮𝓼𝓽𝓱𝓮𝓽𝓲𝓬
به کارین میاد!
-
ساواس
#سشرق به نظر یک حلقه مفقوده اطلاعاتی داره که احتمالا بعد ها افشا بشه چون اینکه این شرکت بگه صادرات به صرفه نیست و دیگران صادرات کنند و سود کنند یه جای کار میلنگه البته که ماه پشت ابر نخواهد ماند
-
ساواس
#خودکفا هر روز که میگذره با وجود صف خرید بودن این سهم و پر نشدن حجم مبنا فاصله قیمت نسبت به ارزش ذاتی سهم بیشتر میشه همین الان هم میشه گفت قیمت نسبت به ارزش سهم زیر 20 درصد معامله میشه مبنای معاملات شما نباشه
-
ساواس
#بهپاک حالا ک امریکا میخواد به جای دلار های مسدود شده ایران بهش ذرت و گندم و سویا بده برای این سهم خوب میشه یا بد ؟
-
بورس باز
#فملی یک عده میان اینجا میخوان حرف منفی بزنند و اخبار منفی بگن تا فملی به اون بزرگی رو پایین بکشند . خخخ باید بگم خسته نباشی دلاور
-
ب رضا
#شیران کاش با قطعی شدن توافقات ، محدودیت نوسان برداشته بشه و هدف دوساله شیران زودتر محقق بشه با چاشنی طرح توسعه صادرات بعد از توافق تجدید دارایی ، بالاخص طرح توسعه ای و سودسازی زیر مجموعه های هلدینگ هدف 7 برابر شدنه در کمتر از 18 ماه اینده
-
Saeed7k
#وپسا عجب بابا عجب
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#قچار هفتگی #واچلیست_ویژه چارت گویای همه چیز هست 🫣
-
آینده روشن
#وبملت شنبه بازار سهام دیدنی خواهد بود. تازه بازی داره شروع میشه دوستان.
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#ثبهساز هفتگی و شکست ترند داینامیک مهم