جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
sajad.slm00 | sajad.slm00
۲۲:۴۱:۴۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

فزر فزر طبق اون چیزی که خودش گفته سود میسازم p/e 3/3 داره ولی بازار اینو قبول نداره و طبق اون چیزی که تحلیل ها میگه میسازه p/e 4/8 داره پس هنوزم سهم ارزندست و نگهداری توصیه میشه ولی عیار توصیه نمیشه

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار