#وپترو طلای که قابل استخراج هست پول دادن به طلا برای بنده غیر قابل قبول هست والا فروشان با اجرت هر وقت بخری 50 در صد بالاترین می فروشند اون هم به زنها .با ریزش طلا این فشار روانی از ما کم شد ونهایت زنها که اگر طلا میخریدم این طوری می شد…خوب فروختند طلا را گرمی 22 میلیون .خرید طلا در قیمت 3 میلیون تا 7 میلیون پیشنهاد میشه…مگر طلا سود مجمع داره نه وپترو بخر سود 900 ویا ساراب وساروم 350 تومان رسیده به 18000 تومان 100 برابر با سود مجمع .اینها طلا هستند ویا صوفیان بالای 18000 تومان از 190 رسیده به 18000 تومان 100 برابر…این بار با طلا وماشین سر ملت کلاه رفت هر کس بفروشه برد کرده
-
علی
#خکرمان باید خاطر نشان شود. بقدری. دارایی های شرکت زیاد. و با ارزش تر. شده. است. که نمی توان به سادگی از ان عبور کرد. یک نمونه. فقط یک سر به محل تحویل خودروهای. این شرکت. در اتوبان کرج بزنید. بقدری. این شرکت بزرگ است که نگو. حالا حساب کنید قیمت زمین 7 سال پیش چند بوده. امروز چند است. امروز. حداقل. قینت سهم. می بایست. 20 هزار تومان باشد
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو نیروگاه کهک مربوط به شرکت مپناست خخخخخخ علی اقا شب شما بخیر
-
خان بزرگ۲
#کباده دقیق 4 ماه پیش گفتم کباده 1100 تومانی هدیه بود برای سرمایه گزاری..یعنی کباده 1100 رو 4 ماه پیش میخریدید دیگه هرگز اون عدد رو نمیدید و همیشه قیمتش بالای اون عدد می رود که رفت سهم مقاومت اسمی 2000 رو هفته پیش شکست و یه پولبک ریز زد و اماده می شود برای پر کردن گپ افزایش سرمایه خود یعنی اول عدد 2400 تومان و هدف بعد 3700 تومان با این پول درشت که رو سهم اومد روز سه شنبه از شنبه قفل میشه و راه نمی دهد…دوستان من خان بزرگ هستم اسم کاربری بنده مسدود شد تا رفع مسدودیت اسم بنده من رو دنبال کنید تا تحلیل بگذارم..مجاهد بنده خان بزرگ هستم کاربریم مسدود است منو با این اسم دنبال کنید تا حسابم از مسدودیت خارج شه
-
علی
#ذوب واقعا. خنده. اور است بیش از 4 میلیون تا سهم این شرکت. مهم. و مهم. و خوب. و با ارزش. را باید بفروشی تا بتوانی یک سکه طلا بخری. در هیچ بازار بورسی. اینگونه نیست. ارزش. سهام. این شرکت. با توجه به رشد. تورم و رشد قیمت تمام کالاها. حداقل می بایست. 4 هزار تومان باشد. نه. 300 تا یک تومانی. و…
-
شهریار
#وسدید شب دوستان بخیر
-
آنلاین بورس
#بازیگر_محورها 🔋رشد شارپ طی سالهای گذشته 🔋 سپس ریزش فاصله تا سقف قیمتی #کساپا 87%- #دتولید 84%- #وگستر 83%- #ثشاهد 82%- #خکحرکه 80%- #وبرق 78%- #وگستر 77%- #زماهان 76%- #برکت 75%- #کدما 74%- #ثامان 73%- #دی 72%- #انرژی 71%_ #وملی 70%_ 🗓1405/04/04 💰@bours_online https://t.me/+XkWtrZZuECNkMDc8
-
شهریار
#وسدید منظور مولانا همین عالم ماده است و هر ان چه اهمیت دارد عالم معناست
-
Saeed7k
#های_وب خواهیم دید که چه خواهد شد! سهمی با 85 درصد ریزش که اگر بخواد برگرده به سقف تاریخی خودش باید باید 7 برابر بشه جز نذورات هست. اونم الان که یک سوم ارزش اسمی هست مارکت های وب کمه کم 30 همت ارزش دارد یعنی با 8 درصد ارزش ذاتی معامله می شود.
-
شهریار
#وسدید به قول ملای بلخ ، مولانا : " من از برای مصلحت در حبس دنیا مانده ام "
-
بساتين الكتب 📚
فتور وملل 💔