جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Hoh | 11111hoh
۲۲:۲۷:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#وپترو طلای که قابل استخراج هست پول دادن به طلا برای بنده غیر قابل قبول هست والا فروشان با اجرت هر وقت بخری 50 در صد بالاترین می فروشند اون هم به زنها .با ریزش طلا این فشار روانی از ما کم شد ونهایت زنها که اگر طلا میخریدم این طوری می شد…خوب فروختند طلا را گرمی 22 میلیون .خرید طلا در قیمت 3 میلیون تا 7 میلیون پیشنهاد میشه…مگر طلا سود مجمع داره نه وپترو بخر سود 900 ویا ساراب وساروم 350 تومان رسیده به 18000 تومان 100 برابر با سود مجمع .اینها طلا هستند ویا صوفیان بالای 18000 تومان از 190 رسیده به 18000 تومان 100 برابر…این بار با طلا وماشین سر ملت کلاه رفت هر کس بفروشه برد کرده

لیست اخبار